کد خبر : 59820
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
-

واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران از هفته آینده آغاز می‌شود

واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران از هفته آینده آغاز می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران از هفته آینده به تدریج واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

به گزارش سورپرس؛ سعید اوحدی از آغاز تزریق واکسن کرونا به ایثارگران خبر داد و گفت: وزارت بهداشت از ابتدا اعلام کرد که کادر درمان و سپس افراد دارای بیماری زمینه‌ای یعنی کسانی که آسیب پذیر بوده و ممکن است به دلیل ابتلا به کرونا شرایط خطرناکی داشته باشند، در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.

رئیس بنیاد شهید افزود: بر همین اساس افراد مسن، جانبازان و والدین شهدا که اغلب سن این عزیزان بالای ۸۰ سال است، در الویت دوم برای دریافت واکسن کرونا هستند.

اوحدی با اشاره بر زمان واکسیناسیون این افراد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت نیز انجام شده و ظرف هفته آینده به تدریج واکسیناسیون ایثارگران و افراد در الویت تحت پوشش بنیاد شهید آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از هفته پیش رو جانبازان عزیز به تناسب شدت آسیب پذیری جسمی خود، واکسیناسیون می‌شوند، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز با هماهنگی وزارت بهداشت، بخشی از آن واکسن وارداتی به کشور در اختیار بنیاد شهید قرار خواهد گرفت و واکسیناسیون این عزیزان آغاز می‌شود.

اوحدی درباره تعداد ایثارگرانی که قرار است واکسینه شوند، ابراز داشت: شمار افرادی که واکسن را دریافت می‌کنند، در حال حاضر مشخصی نیست و به میزان واکسنی که وارد کشور می‌شود، بستگی دارد.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.