کد خبر : 81510
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
-

بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در ارتباط با همسران

بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در ارتباط با همسران
بزرگترین اشتباهات مردان در ارتباط با همسران را مشاهده کنید.

به گزارش  گروه ورزشی سورپرس، خانم‌ها طی گفت‌وگو دوپامین بدنشون بالا میره و درنتیجه طی گفت‌وگو ارتباط قوی‌تر می‌شه اما برای بیشتر مردها گفت‌وگو این‌قدر اهمیت نداره، سعی کنید گاهی کنار همسرتون بشینین و باهاش از آینده، رویاهاتون، علایق مشترک و هرچیز دیگه‌ای که دوست دارین، صحبت کنید.

فراموش کردن مناسبت‌ها
خریدن هدیه و به خاطر سپردن مناسبت‌های خاص ازنظر زن‌ها به معنای توجه کافی به او و زندگیه. تلاش کنید تا مناسبت‌های مهم مثل تولد همسرتون، سالگرد ازدواج، عقد و… رو به خاطر بسپارید. با این کار همسرتون احساس ارزشمندی می‌کنه و حس رضایت بیشتری از زندگی خواهد داشت.

درک نکردن
اگه همسرتون رو خوب نمی‌شناسید، با وقت گذروندن باهاش، صحبت کردن و پرسیدن سؤال‌های مختلف سعی کنید درک بهتری از شخصیتش پیدا کنید تا بهتر بتونید درکش کنید.

عدم ابراز احساسات
در بیان احساساتتون خسیس نباشید. سعی کنید با تمرین و آموزش یاد بگیرید هرازگاهی به همسرتون حرف‌های عاشقانه بزنید. محبت و عشق ورزیدن باعث آرامش زنان میشه و روابط شما رو بهتر می‌کنه.

حضور نداشتن
برخی مردها تصور می‌کنن تنها حضور فیزیکی در کنار همسر کافیه اما ازنظر زن‌ها مرد زمانی کنارش حضور داره که ازلحاظ فیزیکی، احساسی و ذهنی باهاش همراه باشه و تمام تمرکز و توجه‌ش رو معطوف به او کنه.

دروغ گفتن
یکی از عوامل مهمی که باعث کاهش کیفیت روابط زوجین می‌شه، دروغ‌گویی هست. زنان در تشخیص دروغ مهارت دارن، پس با دروغ‌گویی اعتماد بینتون رو از بین نبرید.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.