کد خبر : 48671
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
-

هیچ گونه مورد فوتی بر اثر کرونا در مراکز آموزشی آجا گزارش نشده است

هیچ گونه مورد فوتی بر اثر کرونا در مراکز آموزشی آجا گزارش نشده است
امیر شیخ گفت: ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکنون به نحوی عمل کرده است که حتی یک مورد فوتی بر اثر کرونا در مراکز آموزشی گزارش نشده است.

به گزارش سورپرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ارائه فعالیت‌های آموزشی به کارکنان ارتش، اظهار داشت: تاکنون بحث آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت هم تعطیل نشده است و پرسنل آموزشی در سخت‌ترین شرایط کار آموزش و ارتقای سطح آمادگی و مهارت‌افزایی نیروها را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات پیش‌بینی‌شده جهت جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: برنامه‌ها و شیوه‌نامه‌هایی که بر مبنای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در مجموعه‌های آموزشی ارتش اعمال شده است، سبب شده که حتی یک فرد مبتلا به ویروس کرونا هم در مراکز آموزشی نداشته باشیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: ما در ارتش مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهیم؛ چراکه ارتش محل پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی است و ما این مهم را در مأموریت‌های امددرسانی و عملیاتی تاکنون به خوبی نشان داده‌ایم.

امیر شیخ عنوان کرد: شرایط کرونایی تا حدودی بر کیفیت آموزش‌ها اثر می‌گذارد، اما ارتش جمهوری اسلامی این تنزل کیفی را در داخل یگان‌ها با گنجاندن برنامه‌های جایگزین جبران می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.