کد خبر : 50432
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
-

هوای ۲۰ استان در شب یلدا زیر صفر درجه بود

هوای ۲۰ استان در شب یلدا زیر صفر درجه بود
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شب یلدا دمای هوای ۲۰ مرکز استان زیر صفر شد و اردبیل با ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان بود.

به گزارش سورپرس، بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در شب یلدا دمای هوای ۲۰ مرکز استان زیر صفر شد و در این شب دمای تهران دو و نیم درجه سانتی گراد بود.

دمای شهر کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به دمای ۲۱ درجه زیر صفر رسید. بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تا سه روز آینده تغییرات دمایی چندانی نداریم و جو آرامی در اکثر شهر‌های کشورمان حکمفرما خواهد بود و همین موضوع شرایط را برای افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اصفهان و اراک مهیا خواهد کرد.

آب‌های خلیج فارس در بخش‌های مرکزی و شرقی امروز و فردا متلاطم خواهد بود و مناسب برای تردد شناور‌های سبک نیست.  طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در روز چهارشنبه از سمت شمال غربی و غرب وارد کشورمان خواهد شد و استان‌های غربی و نوار غربی کشور را به تدریج دربرمی گیرد و به دامنه‌های جنوبی البرز می‌رسد.

برای روز پنجشنبه نیمه غربی کشور از برف و باران بهره‌مند خواهد شد و در مناطق جنوبی خوزستان و بوشهر هم انتظار رعد و برق و رگبار را خواهیم داشت. بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، شدت بارش‌های روز پنجشنبه از آن چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان و مناطق غربی استان فارس و بخش‌هایی از بوشهر خواهد بود و در نیمه شمالی کشور هم شدت بارش‌ها نصیب آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، البرز و تهران خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.