کد خبر : 29102
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
-

همه تیم های لیگ علیه استقلال

همه تیم های لیگ علیه استقلال
مربیان تیم‌های لیگ برتری اعتقاد دارند دیدار استقلال و تراکتور باید طبق برنامه برگزار شود چرا که نتیجه آن بر سرنوشت سایر تیم‌های بالای جدولی هم تاثیرگذار است.

به گزارش سورپرس، همه تیم‌های لیگ برتر خواهان برگزاری بازی فردا شب استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی هستند.
مربیان تیم‌های لیگ برتری اعتقاد دارند دیدار استقلال و تراکتور باید طبق برنامه برگزار شود چرا که نتیجه آن بر سرنوشت سایر تیم‌های بالای جدولی هم تاثیرگذار است و حتی تکلیف سهمیه آسیایی برای تعدادی از باشگاه‌ها را مشخص می‌کند.

جالب اینکه تیم‌های پایین جدولی هم خواستار برگزاری دیدار‌های استقلال و فولاد مقابل حریفان‌شان شده‌اند، چون تغییرات در جدول رده‌بندی را در پی خواهد داشت. تراکتور هم رسما اعلام کرده با تمام قوا به تهران می‌آید تا با استقلال بازی کنند و غیر از برنامه فردا شب، در تاریخ دیگری به هیچ عنوان مقابل استقلال قرار نمی‌گیرند.

اینکه همه تیم‌های لیگ برتری علیه استقلال هستند، باعث شده تا به سازمان لیگ هم برای برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتور فشار زیادی وارد آید تا جایی که مسئولان سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که همه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر طبق برنامه در روز‌های جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

حالا باید دید در صورت برگزاری بازی استقلال و تراکتور فرهاد مجیدی چگونه می‌تواند در این فرصت اندک تیمش را برای بازی با تراکتوری‌ها آماده کند آن هم در شرایطی که جدا از تراکتور، باقی باشگاه‌های لیگ برتری هم از رفتار‌های او شاکی هستند، زیرا اعتقاد دارند آبی‌پوشان نظم لیگ را برهم زده‌اند؛ موضوعی که البته هواداران استقلال را حسابی عصبانی و شاکی می‌کند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.