کد خبر : 35664
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
-

در دیدار رئیس بنیاد شهید با با مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید شد؛

همراهی نمایندگان مجلس در تسهیل خدمات‌رسانی به ایثارگران

همراهی نمایندگان مجلس در تسهیل خدمات‌رسانی به ایثارگران
معاون رییس جمهور بر اهمیت همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران، گفت: نمایندگان در حوزه قانون‌گذاری کمک‌های زیادی برای تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری داشته باشند.

گزارش سورپرس، مهندس سعید اوحدی در دیدار با مجمع نمایندگان استان مازندران، گفت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمات‌رسانی به ایثارگران مدیریت جهادی است، زیرا عزیزان جامعه هدف بنیاد الگوهای ایثارگری هستند و در خصوص چنین افرادی باید از مدیریت جهادی استفاده کرد.

وی ضمن اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی ۳ ماه گذشته، گفت: امیدواریم در حوزه مسکن ایثارگران تا پایان سال جاری به مرز تخصیص ۴۰ هزار واحد مسکونی برسیم.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون مسئله مسکن ایثارگران در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، ایلام و البرز به شکل ۱۰۰ درصد حل شده است. در حوزه اشتغال نیز با امضای چندین تفاهم‌نامه‌ اقدامات خوبی انجام شده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران، گفت: نمایندگان عزیز می‌توانند در حوزه قانون‌گذاری کمک‌های زیادی برای تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری داشته باشند و این ظرفیتی است که باید از آن استفاده کرد.

اوحدی با اشاره به تشکیل شورای راهبری اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در این شورا مسائل و مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی بنیاد مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین شورای راهبری فرهنگی و اجتماعی نیز در بنیاد راه‌اندازی شده که در مسیر فعالیت‌های فرهنگی نیز شاهد انسجام در برنامه‌ها باشیم.
وی تأکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که به نوعی رفتار کنیم که روز قیامت در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم و عملکرد قابل دفاعی داشته باشیم.
نمایندگان استان مازندران نیز در ادامه این جلسه به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.