کد خبر : 61039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
-

هفته شانزدهم لیگ برتر هفته تساوی‌های یک بر یک

هفته شانزدهم لیگ برتر هفته تساوی‌های یک بر یک
لیگ برتر در حالی نیم فصل دوم خود را استارت زد که در هفته اول آن ۴ بازی با نتیجه یک بر یک و ۳ بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی سورپرس؛  هفته اول نیم فصل دوم در حالی از امروز استارت خورد که شاهد بازی های کم گل بودیم و در ۸ بازی برگزار شده تنها ۱۳ گل رد و بدل شد که آمار اصلا خوبی نیست.

در حساسترین دیدارهای هفته شانزدهم سپاهان در خانه با نتیجه یک بر صفر گل گهر سیرجان را شکست داد تا موقتا برای ساعتی طعم صدر نشینی را بچشد.

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود و علیرغم درخشش اکبر منادی دروازه‌بان نارنجی پوشان، توانست با گل دقایق ابتدایی کاپیتان سید جلال حسینی ، سایپا را  مغلوب  کرد و دوباره به صدر جدول برگشت.

در دیگر دیدار این هفته فولاد خوزستان با یک گل از سد ذوب آهن اصفهان گذشت تا یک قدم به تیم های بالای جدول نزدیک  و منتظر هفته های آتی شود.

پیکان تهران در تنها بازی که تیم برنده با اختلاف یک گل برنده شد، توانست صنعت نفت آبادان را با ۲ گل مغلوب کند.

به گزارش سورپرس؛  در سایر دیدارها استقلال تهران یک بر یک برابر میزبان خود مس رفسنجان متوقف شد. نساجی مازندران برابر تیم شگفتی ساز نیم فصل اول یعنی آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رضایت داد. ماشین سازی در تبریز برابر شهر خودرو مشهد  باز با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید و نفت مسجد سلیمان در خانه برابر تراکتورسازی یک بر یک  مساوی شد. تا ۵۰ درصد بازی های هفته  اول نیم فصل دوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک خاتمه یابد و سه بازی هم یک بر صفر به انجام رسد. تنها نتیجه ای که کمی متفاوت بود در این هفته بازی پیکان و صنعت نفت بود که خودروسازان دو بر صفر حریف آبادانی خود را مغلوب کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.