کد خبر : 52395
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
-

هشتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد

هشتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار هشتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» در12 صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چندرسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع چهارشنبه‌ هر هفته به صورت آن‌لاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

وی افزود: این شماره نشریه به مطالبی چون اولویت منطقه یک توسعه مترو در راستای گردشگری درون شهری ، اهدای لوح تقدیر نشان تعالی hse به شهردار منطقه یک، پا به پای تاریخ در محله حصار بوعلی ، مسابقه عکس آخرین یلدای قرن و … پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس region1.tehran.ir منوی روابط عمومی و زیرمنوی مجله وقایع شمیران و برای مشاهده هشتمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

 انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.