کد خبر : 20453
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

به دلیل شیوع ویروس کرونا؛

هزاران دانشجو از تحصیل در انگلیس منصرف شدند/ ضرر ۲ میلیارد پوندی

هزاران دانشجو از تحصیل در انگلیس منصرف شدند/ ضرر ۲ میلیارد پوندی
یک گزارش جدید نشان می دهد به دلیل شیوع ویروس کرونا در انگلیس، دانشگاه‌های این کشور با کاهش درآمد ۲.۵ میلیارد پوندی در ۲۱-۲۰۲۰ میلادی روبرو هستند.

به گزارش سورپرس؛ تحقیقی جدید که توسط موسس «لندن اکونومیکز» برای کالج و دانشگاه لندن انجام شده، نشان می‌دهد دانشگاه‌های انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد ۲.۵ میلیارد پوندی در ۲۱-۲۰۲۰ میلادی روبرو هستند. دلیل این امر آن است که دانشجویان انگلیسی و بین‌المللی برنامه خود برای تحصیل در این کشور را تغییر داده یا رها کرده‌اند.

تحلیل جدید نشان می‌دهد در انگلیس در نتیجه بحران ویروس کرونا بیش از ۲۳۰ هزار دانشجو از تحصیلات عالیه در ۲۰۲۰ منصرف می‌شوند. بیش از نیمی از این عده، دانشجویان بین‌المللی هستند. کاهش تعداد دانشجویان به معنای کاهش درآمد ۱.۵۱ میلیارد پوندی از سوی دانشجویان غیر اروپایی، ۳۵۰ میلیون پوند از سوی دانشجویان اروپایی و ۶۱۲ میلیون پوند از سوی دانشجویان انگلیسی است.

این گزارش نشان می‌دهد برخی از مشهورترین دانشگاه‌های انگلیس به تقاضای تحصیل دانشجویان بین‌المللی وابسته هستند. از سوی دیگر این مطلب نشان دهنده گستره خسارت اقتصادی ویروس کرونا به تحصیلات عالیه در این کشور است.

در این گزارش به ۱۲۵ دانشگاه اشاره شده که همه آنها با کاهش قابل توجه درآمد روبرو خواهند بود. ۹۱ دانشگاه (حدود سه چهارم دانشگاه‌های ذکر شده) در وضعیت مالی نابسامانی قرار می‌گیرند، به طوری که درآمد آنها فقط برای تامین هزینه‌هایشان کافی است. بدون بسته حمایت دولت انگلیس از دانشگاه‌ها، بیش از ۶۰ هزار شغل در دانشگاه‌ها، اقتصادهای محلی و اطرافشان از بین می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.