کد خبر : 55000
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۴
-

اتلتیک بیلبائو فاتح سوپر کاپ اسپانیا شد

اتلتیک بیلبائو فاتح سوپر کاپ اسپانیا شد
بارسلونا در فینال سوپرکاپ با نتیجه 2-3 مغلوب بیلبائو شد.

به گزارش سورپرس، سال ۲۰۲۱ نیز مانند ۲۰۲۰ با ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا برای بارسلونا آغاز شد و آنها در شبی که لیونل مسی نیز در ثانیه های پایانی اخراج شد، در فینال با نتیجه ۲-۳ مقابل بیلبائو شکست خوردند. در ۲۰ دقیقه ابتدایی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم بیشتر در میانه میدان به دنبال محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت بازی در دقیقه ۲۵ و روی ارسال لیونل مسی از روی موقعیت ایستگاهی ایجاد شد، اما ضربه رونالد آرائوخو راهی به دروازه بیلبائو نیافت. سه دقیقه بعد مونیان در گوشه محوطه بارسلونا کاپا را صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل اول بیلبائو کرد، اما مارک آندره تراشتگن با عکس العملی زیبا ضربه کاپا را دور کرد. در دقیقه ۳۷ لیونل مسی از فاصله ای قابل توجهی شانس خود را برای باز کردن دروازه بیلبائو امتحان کرد، اما ضربه تماشایی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۴۰ بارسلونا به گل رسید. لیونل مسی نتوانست پاس عرضی یوردی آلبا را تبدیل به گل کند، اما آنتوان گریزمان در محوطه حاضر بود و با ضربه ای دقیق دروازه بیلبائو را باز کرد. بیلبائو در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی ارسال فنی ویلیامز بود که مارکوس بدون مدافع یارگیر و در مقابل دروازه به راحتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت نیمه نخست با تساوی ۱-۱ دو تیم تمام شود. بیلبائو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۶ با ضربه سر رائول گارسیا به گل هم رسید، اما داور در نهایت بعد از بازبینی صحنه حکم به مردود بودن این گل داد.

دقایقی بعد دی مارکوس با نفوذی دیدنی از سمت راست می توانست زمینه ساز گل دوم بیلبائو شود، اما ضربه ویلیامز روی ارسال او با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه ۷۶ بود که بارسلونا به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال زمینی یوردی آلبا از سمت چپ، گریزمان در مقابل دروازه و با یک بغل پای فنی موفق شد گل دوم بارسلونا را وارد دروازه بیلبائو کند.

در دقیقه ۸۵ بارسلونا با ضدحمله ای سریع تا استانه زدن گل سوم پیش رفت، اما تعلل رانکی دی یونگ و تکل سیمون باعث از دست رفتن این موقعیت شد. اما در اوقات تلف شده بیلبائو به گل رسید. روی ارسال ویالیبره از سمت راست در یک موقعیت ایستگاهی، مونیان با ضربه ای دقیق در دهانه دروازه به گلزنی شد تا ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ به اتمام برسد. بیلبائو وقت اضافی را هجومی شروع کرده و خیلی زود به گل سوم هم رسید. ویلیامز در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی و غیرقابل مهار به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. در لحظات پایانی نیمه اول ضربه نونز روی ارسال به بیرون مونیان با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول وقت اضافی با برتری بیلبائو به اتمام رسید. در دقیقه ۱۱۲ گریزمان بدون مدافع یارگیر و در دیرک دورتر فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. لیونل مسی نیز در ثانیه های پایانی با ضربه به بازیکن بیلبائو از زمین اخراج شد تا در نهایت بارسلونا ۲-۳ در این دیدار مغلوب شود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.