کد خبر : 28631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
-

نگاهی دیگر به ماجرای نطنز و جنگ روانی اخیر

نگاهی دیگر به ماجرای نطنز و جنگ روانی اخیر
مسئله نطنز و عملیات‌های روانی‌ سنگین پیرامون آن نهایتاً یک هدف را دنبال می‌کند و آن طرح این پرسش که "حالا ابتکار عمل در دست کیست؟" گروه سیاسی 

به گزارش سورپرس، ماجرای حادثه رخ داده در نطنز کار رژیم صهیونیستی بود یا نبود؟ هنوز اطلاعات رسمی در این باره اعلام نشده است. مهمترین مطلبی که تاکنون منتشر شده، اظهارات کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی است که اعلام کرد: ” با تحقیق پیرامون فرضیه های مختلف مربوط به علت این رخداد و بررسی دقیق آثار، نحوه ومیزان تخریب ایجاد شده ،علت اصلی حادثه مشخص شده است.”

برخی افراد نزدیک به رژیم صهیونیستی بعد از این حادثه در ادعایی اعلام کردند که این رژیم با استفاده از هواپیماهای اف۱۶ و یا اف۳۵ سایت هسته‌ای نطنز را مورد هدف قرار داده است! ادعایی که مضمونش مشخصاً گمراه‌کننده است، اما نفس این ادعا منتسب کردن حادثه به رژیم صهیونیستی است.

بعضی مقامات این رژیم هم به نحوی ابهام‌آلود موضع‌گیری کردند که حادثه را نه مستقیماً به این رژیم منتسب کنند و نه به طور کامل نسبت به آن اعلام برائت و فاصله‌گذاری کنند. اظهارات اخیر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از این دست است. او می‌گوید:”هر حادثه‌ای که در ایران رخ می‌دهد لزوماً ارتباطی با ما ندارد … این‌ها سیستم‌های پیچیده‌ای هستند، بازدارنده‌های ایمنی بسیار بالایی دارند و من مطمئن نیستم که آنها [ایرانی‌ها]همیشه می‌دانند که چگونه باید آنها را حفظ و نگهداری کنند.”

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.