کد خبر : 27350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
-

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

نمی‌خواهم شهردار شوم

نمی‌خواهم شهردار شوم
محسن هاشمی در واکنش به حواشی مصاحبه دیروز خود با یکی از روزنامه‌ها گفت: برای این مصاحبه تیتر بدی انتخاب شد، گفته بودم اگر من شهردار بودم چنین می‌کردم نه اینکه بخواهم شهردار باشم.

به گزارش سورپرس؛ محسن هاشمی رئیس شورای شهر در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جلسه امروز با شهردار امروز سه پروژه مطرح بود و توضیحاتی داده شد. گفت: درباره پروژه گیشا و روگذر و عابر پیاده و افتتاح پروژه طغرل بود که آماده است صحبت شد و باید ساختار اجرایی‌اش روشن شود و به همین دلیل راه اندازی نشده.

وی افزود: پروژه صبا در خیابان شریعتی باید نسبت به اختلاف حقوقی‌اش اقدام کند. رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه از شهریور ماه شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.

هاشمی در واکنش به حواشی مصاحبه دیروز خود با یکی از روزنامه‌ها گفت: برای این مصاحبه تیتر بدی انتخاب شد، گفته بودم اگر من شهردار بودم چنین می‌کردم نه اینکه بخواهم شهردار باشم.

وی گفت: در خصوص حمل و نقل عمومی طرف ما دولت بود و گفته بودم باید دولت کمک کند و بخشی از کمک‌های دولت از طرف شهرداری پیگیری آن‌چنانی نشده که تبدیل به نقد شود اما تیتر طوری انتخاب شد که انگار علیه شهردار صحبت کردم.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.