کد خبر : 25035
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۳۷
-

پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می‌کند؛

نمایشگاه عکس مجازی در سایه آفتاب

نمایشگاه عکس مجازی در سایه آفتاب
به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه مجازی عکس از کودکی تا رحلت امام خمینی (ره)، با عنوان در سایه آفتاب با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب، به همت پردیس بین المللی ارس برگزار شده است.
به گزارش گروه فرهنگی سورپرس،  نمایشگاه سایه آفتاب شامل ۲۷ قطعه عکس مربوط به نوجوانی، جوانی، بازگشت ظفرمندانه ایشان به میهن و نیز ملاقات‌های هیأت‌ها و شخصیت‌ها با ایشان و همچنین دیدارهای حضرت امام خمینی(ره) با مردم و مسئولین کشور و سلوک آن حضرت با خانواده و فرزندان و همچنین تصاویری از ارتحال و تشیع جنازه میلیونی ایشان است.

بنابراین گزارش؛ نمایشگاه در سایه آفتاب با هدف معرفی شخصیت و نگاه الهی امام راحل به اجتماع، سیاست و خانواده است که از ۱۴ خردادماه در فضای مجازی برگزار شده است.

نمایشگاه عکس مجازی در سایه آفتاب

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش ازطریق بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه درمقطع دکترى تخصصى(Ph.D.)، و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به نشانی به نشانی aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.