کد خبر : 121645
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
-

نمایشگاه عکس «آوای بوبک» در نگارخانه کلک خیال

نمایشگاه عکس «آوای بوبک» در نگارخانه کلک خیال
نمایشگاه گروهی عکس با عنوان "آوای بوبک" از بیست و ششم آذر ماه سالجاری در نگارخانه کلک خیال برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق ، نمایشگاه گروهی ” آوای بوبک” که مشتمل بر ۲۹ اثر از بیست هنرمند با تکنیک دیجیتال رنگی و سیاه سفید با موضوع طبیعت، مستند اجتماعی و معماری از نقاط مختلف ایران در ابعاد ۴۰*۳۰ و ۵۰*۴۰ به تصویر در آمده است، از گروه هنری بوبک به سرپرستی مونیکا بختیاری فرد به نمایش گذاشته می شود.

بر اساس این خبر، عارفه اقتصادی، سجاد آذر پیوند، نوشین آذری، الینا بختیاری فرد، راضیه برمکی، علیرضا حبیبی زاده قهرود، میترا پور مجیب، نیما جبرئیلی، ابولفضل چهره گشا، آرش حسن زاده وشکی، زهرا حشمتی، نازنین حیدر زاده، امیر حسین حیدری، سارا ساویز، سیده پرگل شمسی، مینا شورکی، علیرضا عبدی، محمد علی عطایی دریایی، نجمه عظیمی، فاطمه (متینا)کریمی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض عموم قرار می گیرد.

این خبر می افزاید: علاقمندان به هنرهای تجسمی می توانند تا اول دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه در نگارخانه کلک خیال دیدن کنند.

«آوای بوبک» به کلک خیال می‌آید

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

 

انتهای پیامک/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.