کد خبر : 132554
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
-

نقل و انتقالات پرسپولیس؛ گل‌محمدی مجبور است چند ستاره را کنار بگذارد!

نقل و انتقالات پرسپولیس؛ گل‌محمدی مجبور است چند ستاره را کنار بگذارد!
قوانین جدید نقل و انتقالاتی حسابی برای تیم‌های بزرگ دردسرساز شده است.

به گزارش سورپرس؛ پرسپولیس بعد از درو کردن همه جام‌های قهرمانی در این فصل و یکه‌تازی در فوتبال ایران، حالا باید پا به فصل فوق‌العاده حساس و تعیین‌کننده نقل و انتقالات بگذارد. مربیان بزرگ دنیا معتقدند یارگیری خوب و منطقی یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت یک تیم در طول فصل است. شواهد موجود نشان می‌دهد پرسپولیس برخلاف استقلال توانسته مجوز حرفه‌ای را بگیرد و به احتمال فراوان باید شاهد بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی باید برای حضور در آسیا تقویت شود تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌ها باشد. با این حال قوانین نقل‌وانتقالاتی جدیدی که وضع شده حسابی دست و پای تیم‌های مطرحی مثل پرسپولیس را برای فصل آینده خواهد بست.

تا کنون هر تیم لیگ برتری می‌توانست از ۲۰ بازیکن بزرگسال در ترکیبش استفاده کند که این تعداد به ۱۹ کاهش یافته. همچنین تیم‌ها مجاز بودند ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال داشته باشند که این قانون کلا برداشته شده است. همین موضوع کار را به‌شدت برای پرسپولیس سخت کرده است و احتمالا باید شاهد خروج چند ستاره پرسپولیس در تابستان باشیم. پرسپولیس همین حالا و با همین بازیکنان فعلی چند بازیکن اضافه در لیست خودش دارد و با توجه به قوانین جدید باید لیست خود را خالی کند. اگر هم بخواهد بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، باید به ازای هر خرید جدید یک بازیکن از لیست پرسپولیس خارج شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی در صورت ماندن در پرسپولیس به‌زودی بعد از جلسه با مدیران این باشگاه، لیست مازاد خود را اعلام خواهد کرد که این لیست بازیکنان زیادی را در بر خواهد گرفت و در این تابستان شاهد جدایی چند ستاره پرسپولیس خواهیم بود.

تا این لحظه فقط جدایی شیخ دیاباته از پرسپولیس قطعی شده و راجع‌به بقیه بازیکنان یحیی گل‌محمدی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.