کد خبر : 109949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
-

یک کارشناس حوزه ارتباطات مطرح کرد؛

نقش روابط عمومی تجاری در افزایش رضایتمندی مشتریان/ روابط عمومی بخش مهمی از روند فروش محصول محسوب می‌شود

نقش روابط عمومی تجاری در افزایش رضایتمندی مشتریان/ روابط عمومی بخش مهمی از روند فروش محصول محسوب می‌شود
 مرادی گفت: امروزه روابط عمومی تجاری می تواند علاوه بر افزایش مشتریان، زمینه رضایتمندی را افزایش دهد و همچنین به گسترش پاسخگویی نیز کمک شایانی کند.

محبوبه مرادی در گفتگو با خبرنگار سورپرس در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی تجاری، گفت: امروزه شاهد افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل مختلف هستیم از این رو در حوزه بازاریابی و تبلیغات نیازمند ایفای نقش بیشتر روابط عمومی مجموعه های تجاری هستیم.

این کارشناس ارشد ارتباطات با اشاره به اینکه امروزه همه خبرگان فروش اعتقاد دارند روابط عمومی بخشی از روند فروش محصول محسوب می شود، اظهار کرد: در واقع طی دهه های گذشته همگان تصور می کردند با تبلیغات خوب می توان مشتریان را به خود جذب کرد اما در شرایط کنونی نوع دیدگاه مردم تغییر کرده از این رو با ورود روابط عمومی به این حوزه می توان زمینه جدب افراد را تسهیل و تثبیت کرد.

وی در این راستا، افزود: می توان اذعان کرد در گذشته همواره رویه فروش سنتی بوده و فرآیند کسب و کار بر اساس بازاریابی تبلیغات محور پیش می رفت اما اکنون با تغییر ذائقه مردم، شاهد حرکت مجموعه های تجاری به مشتری مداری و مردم محوری هستیم از این رو این مهم نیز موجب می شود نقش روابط عمومی ها پررنگ تر از گذشته شود.

مرادی ضمن تاکید بر اینکه امروزه اکثر برندهای تجاری معروف دنیا از فضای مجازی و دیگر بسترهای تبلیغات کمک می گیرند تا بتوانند با مخاطبان خودشان ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: در واقع برای ایجاد این ارتباط و تعمیق آن نیاز به ایفای نقش روابط عمومی با حداکثر ظرفیت است.

این نویسنده در ادامه گفتگو روابط عمومی تجاری را دوسویه دانست و اظهار کرد: این نوع از روابط عمومی می تواند علاوه بر افزایش مشتریان، زمینه رضایتمندی را افزایش دهد و همچنین به گسترش پاسخگویی نیز کمک شایانی کند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد که امروزه روابط عمومی تجاری علاوه بر کمک به بازاریابی گسترده، زمینه ساز اطلاع‌رسانی فراگیر نیز محسوب می شود و همه این موارد به شهرت و توسعه برندها و مجموعه های تجاری کمک قابل توجهی می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.