کد خبر : 45869
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
-

نشریه حقوقی دانشگاه مفید در پایگاه نشریات علمی نمایه شد

نشریه حقوقی دانشگاه مفید در پایگاه نشریات علمی نمایه شد
دو فصلنامه حقوق بشر دانشگاه مفید موفق به عضویت در پایگاه نشریات علمی وزارت علوم شد و توانست با کسب رتبه «الف» به تنها نشریۀ حقوقی کشور تبدیل شود.

به گزارش سورپرس؛ دو فصلنامه بین المللی حقوق بشر پس از کسب اعتبار بین المللی و عضویت در پایگاه استنادی اسکوپوس، موفق به عضویت در پایگاه نشریات علمی وزارت علوم شد و توانست با کسب رتبه «الف» به تنها نشریه حقوقی کشور تبدیل شود که دارای اعتبار علمی (علمی – پژوهشی سابق) با رتبه الف است.

در حال حاضر دو فصلنامه حقوق بشر با دارا بودن مجوز بین المللی اسکوپوس، رتبه علمی وزارت علوم، عضویت در پایگاه ISC، عضویت در SID و پایگاه های معتبر بین المللیِ هین آنلاین، گوگل اسکالر، دواج، اولریش وب و … آماده دریافت و بررسی مقالات علمی در حوزه های گوناگون حقوق بشر به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

دو فصلنامه حقوق‌بشر دانشگاه مفید از سال ۱۳۸۵ از سوی مرکز مطالعات حقوق بشر دانشگاه مفید و در کشور ایران از سال ۱۳۸۵ چاپ و منتشر می شود.

نشریه به دو صورت چاپی و الکترونیکی و هر دو فصل یکبار به دست چاپ سپرده می شود و مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته و بررسی می شوند. تمام مقالات دریافتی توسط سامانه های ارزیابی و مشابهت یابی بررسی می شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.