کد خبر : 123734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
-

نخستین شماره ماهنامه موسیقی کودک و نوجوان «ملودی» منتشر شد

نخستین شماره ماهنامه موسیقی کودک و نوجوان «ملودی» منتشر شد
نخستین شماره ماهنامه موسیقی کودک و نوجوان «ملودی»، با موضوع آشنایی کودکان و وجوانان با هنرمندان و پیشکسوتان عرصه موسیقی کشور و همچنین با رویکرد آشنایی با مفاهیم عمومی موسیقی به کودکان منتشر شد.

به گزارش سورپرس، فرهاد قربانی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه ملودی با بیان این مطلب گفت: این نشریه برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال به ۲ زبان فاسی و فرانسه منتشر می‌شود که انتشار چنین نشریه‌ای با رویکرد موسیقی برای کوک و نوجوانان، برای نخستین بار درکشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: در انتشار ماهنامه ملودی تلاش شده در بخش فارسی، در زمینه معرفی و آشنایی بیشتر کودکان و نجوانان با هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی و در بخش فرانسه نیز معرفی فرهنگ و تاریخ موسیقی ایران همچنین آشنایی با ساز‌های ایرانی تلاش کرده‌ایم در قالبی متفاوت، الگوی جدیدی برای انتشار نشریات کودک ارائه دهیم.

قربانی اظهار داشت: این شماره از ماهنامه ملودی شامل داستان‌های متنوع، گفتگو با هنرمندان نوجوان، مصاحبه با سازندگان آلات موسیقی، نت‌های ساده موسیقی، بازی و سرگرمی است.

شورای سردبیری این ماهنامه را مجتبی قربانی و فرهاد قربانی برعهده دارند و تصویرسازی این شماره ماهنامه بر عهده افسانه مهدیان‌فر، انسیه هادی و مریم لطفی‌زاده است. مدیر هنری «ملودی» ملیحه انبری و طراح لوگوی این ماهنامه مریم لطفی‌زاده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.