کد خبر : 90220
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
-

«ناجا» مظهر اقتدار و مهربانی

«ناجا» مظهر اقتدار و مهربانی
این مجاهدان با روحیه شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و دفاع مقدس امروز نیز برای امنیت فراگیر و آرامش جامعه شبانه روزی تلاش و کوشش دارند.

به گزارش سورپرس؛ محمودی سالاری – نیروی انتظامی با هوشمندی، اخلاق مداری، صلابت و اقتدار بسترساز امنیت و تسهیل کننده مسیر توسعه است؛ ناجا به عنوان نهادی مردمی و مدنی، مظهر اقتدار و امنیت کشور است که به عنوان حافظان نظم و خدمتگزاران صدیق مردم از خودگذشتگی و ایثار دارند.

این مجاهدان و ایثاراگران با روحیه شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و دفاع مقدس امروز نیز برای امنیت فراگیر و آرامش جامعه شبانه روزی تلاش و کوشش دارند و با مشارکت و همکاری مردم برای تحقق اهداف اقدام می‌کنند.

ناجا با مهندسی اجتماعی و ایجاد نظم، انضباط و امنیت توانسته است با بهره‌گیری هوشمندانه و خدمت صادقانه اعتماد مردم را جلب نموده و مسیر امیدآفرینی را تقویت کند.

در سالی که مزین به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» است شاهد نقش آفرینی تأثیرگذار ناجا برای ایجاد امنیت با همکاری مردم هستیم که این امنیت بستر ساز توسعه و تسهیل کننده مسیر پیشرفت بوده و اگر امروز کشور مسیر توسعه را طی می‌کند ناشی از امنیتی است که با زحمات نیرو‌های مسلح حاصل شده است.

خدمات فداکارانه و ایثارگرانه مرزبانی در حفاظت از مرز‌ها و ایجاد امنیت پایدار مثال زدنی است؛ هر چند زحمات، شب بیداری‌ها و از خودگذشتگی‌های خدمتگزاران نظام در مرز‌ها ملموس نیست، اما برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده و مسیر شهادت طلبی مفتوح است و شاهد جانفشانی دلاوران ناجا هستیم.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.