کد خبر : 25768
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
-

تهیه کننده سریال موسی (ع):

موسی(ع) را بدون هرگونه حاشیه‌ای می‌سازیم/ حال شورجه مساعد است

موسی(ع) را بدون هرگونه حاشیه‌ای می‌سازیم/ حال شورجه مساعد است
محمد میرعلایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خوشبختانه جمال شورجه حالش بسیار بهتر از گذشته شده است.

به گزارش سورپرس، محمد میرعلایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خوشبختانه جمال شورجه حالش بسیار بهتر از گذشته شده است، وی به خوبی مراحل درمان را سپری می‌کند و بهبود وی به خوبی و مستمر به پیش می رود.

وی درباره وضعیت فیزیکی کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» افزود: به هر صورت ضایعه مغزی آسیب کوچکی نیست و مراحل بهبود آن طولانی مدت است، شورجه هم اکنون قادر به راه رفتن با عصا است اما ترجیح پزشکان برای تسریع روند درمان آن است که وی در محل کارش با ویلچر جابجا شود.

تهیه کننده سریال موسی (ع) در همین رابطه ادامه داد: شورجه طی هفته‌های گذشته بارها به دفتر ساخت پروژه آمده و به خوبی بر ساخت اثر نظارت دارد، از لحاظ فیزیکی بالاخره باید دوره ای سپری شود تا وی بتواند به راحتی گذشته حرکت داشته باشد، البته بیماری کرونا و شیوع آن روند فیزیوتراپی وی را چهار ماه به عقب انداخت اما این درمان به تازگی آغاز شده است.

وی درباره شرایط روحی جمال شورجه اذعان کرد: جمال شورجه از نظر روحی وضعیتش عالی است، وی انرژی و روحیه بسیار بالایی دارد و با تمام قدرت به ساخت سریال حضرت موسی (ع) فکر می کند، امیدوارم خداوند مرحمت کند تا ما بتوانیم به زودی موسی (ع) را کلید بزنیم.

میرعلایی درباره برخی حواشی بوجود آمده در پروژه موسی (ع) افزود: اخیرا موضع گیری‌هایی نسبت به سریال شده است، ترجیح همیشگی من دوری از حواشی بوده است، هم اکنون هم ترجیح می‌دهم اثر را با آرامش و به دور از هرگونه حواشی به جلو ببریم. من به عنوان تهیه کننده به هیچ وجه نمی خواهم به حواشی دامن بزنم، تنها به دنبال تعیین تکلیف نهایی برای شروع پروژه و نظر نهایی سیما فیلم هستم.

وی درباره آخرین مراحل ساخت سریال حضرت موسی (ع) خاطرنشان کرد: بعد از موضع گیری‌های بوجود آمده در قبال ساخت پروژه که حتی واکنش جمال شورجه را هم به همراه داشت، ترجیح ما این است که از این به بعد تمامی اخبار مربوط به ساخت سریال موسی (ع) از طریق روابط عمومی سیما فیلم اعلام شود تا دیگر شاهد حاشیه خاصی در قبال پروژه نباشیم.

منبع: میزان
انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.