کد خبر : 109340
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
-

مودریچ به صلاح: بار بعد بیشتر تلاش کن!

مودریچ به صلاح: بار بعد بیشتر تلاش کن!
ستاره رئال مادرید از حکایت جالب مودریچ و صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشت.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ رئال مادرید با برتری مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان قهرمان اروپا شد و چهاردهمین جام خود را جشن گرفت.

با اینکه بسیاری انتظار داشتند که صلاح و لیورپول بتوانند انتقام شکست سال ۲۰۱۸ را از رئال بگیرند ولی کهکشانی‌ها به کلوپ و شاگردانش اجازه ندادند تا این موضوع سوژه جالب و طنز مهاجم رئال مادرید شود.

رودریگو که نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داد و مهره حیاتی آنچلوتی در فتح لیگ قهرمانان اروپا بود، در خصوص این موضوع و جدال مودریچ و صلاح صحبت کرد.

مهاجم برزیلی در مصاحبه با پادکست کورتس گفت: من یک قصه خنده‌دار بگویم. وقتی بازی فینال تمام شد، ما یک تونل درست کردیم تا لیورپولی‌ها از میان ما عبور کنند و مدال نقره را بدست آورند. صلاح از میان ما عبور کرد و یادم است که مودریچ مقابل من بود. لوکا به سمت صلاح رفت و به او گفت که اشکالی ندارد، برای بار بعد تلاش بیشتری کن!

این قصه رودریگو با واکنش هواداران فوتبال روبه‌رو شد و بسیاری از این اقدام مودریچ حمایت کردند و برخی نیز این کار او را پاسخی کوبنده برای کری‌های صلاح دانستند.

مودریچ به صلاح: بار بعد بیشتر تلاش کن!

محمد صلاح پیش از بازی با رئال مادرید بارها از یک انتقام صحبت کرد و برای همه آنها کری سنگینی خواند ولی نتوانست آن را اجرایی کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.