کد خبر : 65564
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
-

موج جدید بارشها از غرب کشور

موج جدید بارشها از غرب کشور
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بسیار سریع از کرمانشاه و انتقال آن به مناطق دیگر کشور خبر داد.
به گزارش سورپرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنجشنبه، ۱۹ فروردین، روز آرامی پیش بینی، اما از ساعات عصر موج جدیدی از بارش از کرمانشاه وارد می‌شود و این سامانه سریع به استان‌های لرستان، همدان، مرکزی ایلام و کردستان منتقل می‌شود و در ساعاتی از امشب شاهد وقوع بارندگی در تهران، البرز، قزوین، زنجان و با تاخیر در شمال سمنان خواهیم بود.

احتمال بارندگی در استان‌های قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال و شرق خوزستان نیز وجود دارد. امروز پنجشنبه فردا جمعه، در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما پیش بینی و شرایط برای وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها مهیاست و حتما مردم قبل از ترک جنگل از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

از شنبه، در سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما بارش باران پیش بینی و آب‌های شمالی کشور از شنبه به بعد متلاطم یکشنبه در بسیاری از مناطق از جمله آذربایجان شرقی و غربی باید منتظر وقوع بارش باشیم و بارش‌ها در حدی خواهد بود که هشدار صادر می‌شود.

بارش‌ها به شکل تگرگ خواهد بود و در شمال شرق کشور نیز عصر یکشنبه رگبار پیش بینی و آب‌های شمال خلیج فارس نیز از جمعه متلاطم که این شرایط تا یکشنبه محتمل است.

سازمان هواشناسی به وزش باد توام با گرد و خاک در استان‌های مرزی از جمله خوزستان اشاره و اعلام کرد: سرعت باد در این مناطق و همچنین استان‌های فارس و چهارمحال و بختیاری می‌تواند به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت برسد.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.