کد خبر : 26235
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۷:۱۶
-

مهلت ۱۵ روزه مرغ فروشان اسلامشهر برای انتقال به بازارچه تقوی

مهلت ۱۵ روزه مرغ فروشان اسلامشهر برای انتقال به بازارچه تقوی

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به شکایت های مکرر مردم و رعایت نکردن اصول بهداشتی در برخی مرغ فروشی ها و واحدهای عرضه مواد پروتئینی در محدوده سرنوری، این واحدها ۱۵ روز مهلت دارند تا با توافق با شهرداری و مالک بازارچه تقوی به این بازارچه منتقل شوند.

به گزارش سورپرس، مسعود مرسلپور شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته امنیت و سلامت غذایی شهرستان اسلامشهر افزود: برای حفظ سلامتی شهروندان هیچ کوتاهی و قصوری پذیرفتنی نیست در صورت منتقل نشدن واحدهای مذکور به بازارچه تقوی پرونده این واحدها در کمیسیون نظارت طرح و تصمیم لازم اتخاذ می شود.

وی بر ضرورت تشدید نظارت بر واحدهای کشتارگاهی شهرستان تاکید کرد.

فرماندار اسلامشهر گفت: تیمی متشکل از نمایندگان دامپزشکی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف موظف هستند وضعیت بهداشتی سردخانه ای که در یک پارکینگ در محدوده سرنوری به توزیع عمده گوشت مرغ می پردازد را مورد بررسی قرار دهند.

مرسلپور ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی این سردخانه پلمب می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد هرگونه بازار روز عرضه مواد غذایی در شهرستان ممنوع است، تصریح کرد: واحدهای عرضه لبنیات سنتی به ویژه بستنی فروشان، رستوران ها و جگرکی ها نیز باید به طور ویژه مورد نظارت قرار گیرند.

فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شیوع برخی بیماری ها، شبکه بهداشت و درمان با همکاری امور آب و فاضلاب شهرستان اسلامشهر باید با حساسیت مضاعفی وضعیت آب شرب مصرفی در مناطق مختلف شهرستان را کنترل کند.

مرسلپور افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا مردم با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به تهیه مواد غذایی اقدام می کنند

وی خاطر نشان کرد: با وجود فعالیت تیم های نظارتی از مردم درخواست داریم از واحدهایی که نکات بهداشت را رعایت نمی کنند به هیچ عنوان خرید نکنند.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.