کد خبر : 54848
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
-

مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تمدید شد
مهلت ارسال آثار و نشریات دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش سورپرس؛ با توجه به درخواست‌های مکرر جمعی از فعالان نشریات دانشجویی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار در سامانه جشنواره به علت تداخل بازه دریافت آثار با امتحانات پایان ترم، شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی مهلت دریافت آثار را تمدید کرد.

بر اساس این مصوبه فعالان نشریات دانشجویی که آثار و نشریات آنها در بازه زمانی اول دی‌ماه ۹۷ تا ۳۰ دیماه ۹۹ منتشر شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

بازه انتشار نشریات که از یکم دیماه ۹۷ لغایت ۳۰ دیماه ۹۹ بوده تغییری نکرده و تنها بازه ارسال آثار بمدت ۱۵ روز تمدید شده است.

همچنین با تمدید بازه ارسال آثار و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق فعالان نشریات دانشجویی امکان ویرایش و جایگزینی آثار و نشریات ارسالی قبلی در سامانه فراهم شده است.

جشنواره تیتر هر سال توسط یکی از دستگاه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. سال گذشته جشنواره تیتر ۱۱ به میزبانی وزارت علوم برگزار شد و امسال وزارت بهداشت میزبان جشنواره «تیتر ۱۲ » خواهد بود که با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» برگزار می‌شود.

به رسم هرساله و براساس توافق صورت گرفته میان معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، این معاونت مستقر دروزارت بهداشت متولی برگزاری جشنواره «تیتر ۱۲ »خواهد بود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.