کد خبر : 97797
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
-

هادی حجازی فر اعلام کرد؛

من دیگر توان جنگیدن با مشکلات ساخت یک فیلم دفاعی مقدسی را ندارم

من دیگر توان جنگیدن با مشکلات ساخت یک فیلم دفاعی مقدسی را ندارم
کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» گفت: موقعیت مهدی یک افتخار و اتفاق بزرگ بود که خدا بر سر راهم گذاشت، اما من ژانرهای مختلف را دوست دارم و می‌خواهم کار در ژانرهای متنوع را تجربه کنم.

به گزارش سورپرس، هادی حجازی فر در گفت‌وگویی خبری، پیرامون ادامه راه سینمای خود پس از دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: من کارگردان تجربه گرایی هستم و این طور نیست که بخواهم صرفا یک مسیر را در کارگردانی ادامه دهم.

وی در همین راستا ادامه داد: من گروهی دارم که پر از ایده و رویا است، ما ایده‌های بسیار بزرگی را در ذهن داریم، من تلاش می‌کنم که این گروه را حفظ کنم تا به امید خدا به سراغ کار بعدی برویم.

کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» درباره ادامه کار در سینمای دفاع مقدس اضافه کرد: موقعیت مهدی یک افتخار و اتفاق بزرگ بود که خدا بر سر راهم گذاشت، اما من ژانرهای مختلف را دوست دارم و می‌خواهم کار در ژانرهای متنوع را تجربه کنم.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: کارگردان و کار کردن در ژانر جنگ و دفاع مقدس کار بی نهایت سختی است، در حال حاضر سلامتی و توان این را ندارم که فعلا سراغ ساخت فیلم دیگری درباره جنگ و دوران دفاع مقدس بروم. به واقع که توان جنگیدن با مشکلاتی که برای ساخت چنین آثاری وجود دارد را ندارم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.