کد خبر : 68909
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲:۴۳
-

ویارئال در فینال اروپا؛

منچستریونایتد به رم باخت اما فینالیست لیگ اروپا شد

منچستریونایتد به رم باخت اما فینالیست لیگ اروپا شد
تیم‌های منچستریونایتد انگلیس و ویارئال اسپانیا به دیدار پایانی لیگ اروپا راه یافتند.

به گزارش سورپرس؛ دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار و با راهیابی یونایتد و ویارئال به فینال همراه شد.

در ورزشگاه «المپیکو»، آ.اس رم ایتالیا که در دیدار رفت با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ مغلوب منچستریونایتد انگلیس شده بود در بازی برگشت به برتری سه بر دو رسید اما این بُرد سودی نداشت.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» در تیم منچستر در مجموع به برتری هشت بر پنج دست یافته و جواز حضور در فینال را به دست آوردند.

در این دیدار، «ادینسون کاوانی» مهاجم باتجربه اهل اروگوئه توانست گل‌های یونایتد را به ارمغان آورد. «ادین ژکو»، «کریستانته» و «زلیفسکی» هم برای رم موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی، آرسنال انگلیس در ورزشگاه «امارات» شهر لندن، پذیرای ویارئال اسپانیا بود که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

بازی رفت با برتری دو بر یک ویارئال به اتمام رسیده بود و با این شرایط و در مجموع نماینده اسپانیا با حساب دو بر یک، فینالیست شد.

«اونای امری» سرمربی ویارئال، حدود یک‌سال و نیم قبل از هدایت آرسنال برکنار شد و اکنون توانست انتقام سختی از توپچی‌های لندن گرفته و نماینده اسپانیا را به فینال لیگ اروپا برساند.

با این اوصاف تیم‌های منچستر و ویارئال فینال فصل جاری لیگ اروپا را پنجم خردادماه در شهر گدانسک لهستان برگزار می‌کنند. با تصمیم یوفا، این دیدار در حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.