کد خبر : 71023
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
-

معلم‌ها مرداد ماه واکسینه می شوند

معلم‌ها مرداد ماه واکسینه می شوند
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه معلم ها در فاز سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند، گفت: آنها در مرداد ماه واکسینه خواهند شد.
به گزارش سورپرس، دکتر سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت تزریق واکسن کرونا به دانشجویان، معلم ها و اساتید، افزود: اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکنون واکسینه شده‌اند و برنامه ریزی برای واکسیناسیون سایر اساتید سایر دانشگاه‌ها هم انجام می‌شود.
وی افزود: معلم ها نیز در فاز سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند و در مرداد ماه واکسینه خواهند شد. سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی بالینی نیز در فاز یک واکسینه شدند و تعداد دیگری نیز ممکن است اضافه شوند که واکسیناسیون آن‌ها هم انجام خواهد شد، گفت: در مورد واکسیناسیون سایر دانشجویان نیز به میزان واکسن‌هایی بستگی دارد که در دسترس قرار گیرد؛ بنابراین بر اساس تعداد واکسن‌های وارداتی یا تولید داخل، برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان انجام می‌شود.
برنامه‌ای در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد
وی درباره برنامه وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: در مورد واکسیناسیون دانش آموزان نیز در حال حاضر واکسن تائید شده برای سن کمتر از ۱۸ سال در کشور نداریم و فعلا برنامه‌ای در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد.
لاری با بیان اینکه در سایر کشور‌ها نیز کودکان معمولا جامعه هدف تزریق واکسن کرونا نبوده‌اند، گفت: البته در برخی کشور‌ها تزریق یکی از انواع واکسن‌های کرونا به گروهی از کودکان آغاز شده که هنوز نتایج آن منتشر نشده است.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.