کد خبر : 55298
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
-

معاون وزیر ورزش: حساسیتی روی فعالیت بانوان در ورزش نداریم

معاون وزیر ورزش: حساسیتی روی فعالیت بانوان در ورزش نداریم
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش از حمایت وزارت ورزش از فعالیت بانوان در رشته های ورزشی خبر داد و گفت: اصل این است که مجموعه ورزش ما پاک باشد.

به گزارش سورپرس، عبدالحمید احمدی در مراسم افتتاح اولین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان و مراسم کمک مومنانه به اقشار نیازمند، اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ورزش در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا امتحان موفقی داشت. از همان ابتدای شروع ویروس منحوس اتفاقات تلخ اقتصادی و معیشتی رخ داد، از جمله خود باشگاه‌های ورزشی ما هم از این اتفاق جدا نبودند.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست شاهد فعالیت پررنگ فدراسیون‌ها و ورزشکاران در این رزمایش بودیم. قطعا همه این کمک‌ها برکت و گشایشی خواهد بود برای پیشبرد اهداف ورزش کشور، بنابراین از جامعه بدنسازی و پرورش اندام هم بخاطر این حمایت‌ها تشکر می‌کنیم. جامعه ورزش پس از حادثه سیل در ساخت مسکن هم همراهی می کنند که در این رابطه فدراسیون بدنسازی پیشگام بود.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش افزود: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است که انتظار می‌رود در آینده شاهد رشد و پیشرفت این ورزش باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: مجموعه اصلح برای هدایت رشته‌های ورزشی خود فدراسیون‌ها هستند که اگر فدراسیون ها ارزش‌ها را حفظ کنند نیازی نیست که نهاد دیگری برای حفظ ارزش‌ها ورود کنند و یا بخواهند این رشته را مدیریت کنند. ما حساسیتی روی فعالیت بانوان در رشته های ورزشی نداریم و اصل این است که مجموعه ورزش ما پاک باشد.

نصیرزاده: ۳۰۰ بسته حمایتی توسط فدراسیون تهیه شد

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در مراسم کمک مومنانه به اقشار نیازمند، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه، این مراسم برگزار شد. قشر زیادی از ورزشکاران و باشگاه داران دچار ورشکستگی شدند، بر همین اساس خیلی از قهرمانان جهان امروز تا حد بضاعت کمک کردند و بسته های معیشتی تهیه شد. این قهرمانان الگو هستند و امروز کار نمادین انجام دادند.

وی ادامه داد: کمیته پیشکسوتان برخی از باشگاه‌ها و ‌نیازمندان را شناسایی کرده و ۳۰۰ بسته توسط فدراسیون تهیه شده است. البته خود ورزشکاران نیز بسته‌های دیگری را تهیه و اقدام به توزیع کرده‌اند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره افتتاح آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان گفت: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند. چندی قبل با فعالیت رسمی این رشته در بخش بانوان موافقت و امروز هم آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان در کشور افتتاح شد.

شلوغی و تاخیر در مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان را در مجموعه کشتیرانی برگزار کرد اما در حالیکه قرار بود این مراسم از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود با تاخیر ۷۰ دقیقه ای برگزار شد.

همچنین در شرایطی که به دلیل شیوع گسترده کرونا تاکید مسئولان بر خودداری از برگزاری مراسم غیر ضروری یا برگزاری مراسم با حداقل نفرات است، این مراسم با جمعیتی در حدود ۱۰۰ نفر در سالنی بسته برگزار شد.

پاورلیفتینگ بانوان چندی پیش با صدور مجوز از سوی وزارت ورزش، می تواند در رویدادهای رسمی شرکت کند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.