کد خبر : 19061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
-

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت؛

مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل است/آخرین مهلت ثبت نام اصناف

مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل است/آخرین مهلت ثبت نام اصناف
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گزارش سورپرس؛ احمد جنیدی، افزود: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

جنیدی افزود: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و غیره و همه خدمات از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوتراپی، پیشخوان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می‌گردد ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.