کد خبر : 111939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
-

حشمتی خبر داد؛

مسابقه ۵۰ کلمه برکت ویژه کودکان برگزار می‌شود

مسابقه ۵۰ کلمه برکت ویژه کودکان برگزار می‌شود
داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برگزاری مسابقه حفظ و قرائت آیت الکرسی با عنوان 50 کلمه برکت ویژه کودکان خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برگزای مسابقه حفظ و قرائت آیت الکرسی با عنوان ۵۰ کلمه برکت ویژه گروه سنی کودکان خبر داد و گفت: رسول خدا (صلوات ا… علیه) فرمودند: «آیه الکرسی آقای سوره بقره است که در آن پنجاه کلمه وجود دارد و در هر کلمه‌ای برکتی است».

وی گفت: خواندن آیت الکرسی برای سلامتی چشم، بعد از نمازها، و دفع خطرها مفید است، و خواندن آن بعد از نمازهای یومیه توصیه می شود از این رو فرهنگسرای کار و تعاون در نظر دارد برای دست یافتن به یک زندگی خوب و پربرکت بیاید مسابقه ۵۰ کلمه برکت را برگزار نماید.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: شرکت در مسابقه تنها برای گروه‌های سنی الف: ۴ تا ۶ سال ب: ۷ تا ۹ سال وج: ۱۰ تا ۱۲ سال امکان پذیر است.

وی گفت: کودکان با حفظ آیه ۲۵۵ سوره بقره (آیت الکرسی) و خوانش آن در مدت زمان حداکثر ۲ دقیقه، تصویر ضبط شده را برای ما ارسال نمایند .
حشمتی همچنین گفت: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد،شماره ملی،تلفن همراه(پدر یا مادر) می بایست بطور کامل و خوانا همراه تصویر ضبط شده ارسال شود. در غیر اینصورت فیلم ارسالی مورد تایید نبوده و به بخش داوری راه پیدا نمی کند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون در پایان گفت: علاقه مندان تا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ فرصت دارند فیلم قرائت آیه ی فوق را از طریق واتساب به شماره ۰۹۱۲۳۰۰۵۰۶۱ ارسال و یا با هشتک#پنجاه-کلمه-برکت در صفحه مجازی والدین بارگذاری و آدرس farhangsara-kar@ را تگ نمایید. که به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی تقدیم می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.