کد خبر : 9413
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
-

مسابقات بین المللی کشتی و ورزشهای زورخانه ای کلید خورد

مسابقات بین المللی کشتی و ورزشهای زورخانه ای کلید خورد
آیین افتتاحیه این مسابقات، فردا عصر با حضور وزیر میراث فرهنگی و سفیر قرقیزستان برگزار می شود.

به گزارش سورپرس، رئیس ستاد اجرایی سومین دوره مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ایمسابقات و کشتی پهلوانی گفت: از ۲۱ کشور شرکت کننده در این مسابقات تاکنون ورزشکاران ۱۷ کشور وارد بجنورد شده اند و آیین افتتاحیه، فردا عصر با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سفیر قرقیزستان برگزار خواهد شد.

علی بیگ زاده با بیان اینکه از امروز ۲۹ دی ماه، بلیت تماشاگران در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد عرضه می شود، افزود: پهلوانان طالقانی، غفرانی و توپچی، مهمان ویژه این دوره از رقابت ها هستند.

این مسابقات تا دوم بهمن با حضور ورزشکارانی از کشورهایی همچون کره جنوبی، اوکراین، هندوستان، تاجیکستان، عراق و زیمبابوه در بجنورد پیگیری می شود.

نقالی رستم و سهراب ، اجرای آیین های سنتی و رقص محلی خراسان شمالی و همچنین اجرای تصنیف با حضور آقایان غلامرضا صنعتگر و امیر بدیعی، از برنامه های جانبی این مسابقات است.

مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان بعد از دو دوره برگزاری در کره جنوبی و اندونزی این بار با شرکت بیش از ۱۴۳ ورزشکار برگزار می شود.
مسابقات مهارت های فردی ورزش های زورخانه ای در رشته‌های چرخ چمنی، چرخ تیز، کباده، سنگ، میل گیری سنگین و میل بازی و مسابقات کشتی پهلوانی در اوزان مختلف ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و مثبت ۹۰ انجام می شود.
ورزشکاران ۸۵ کشور دنیا شامل ۲۴ کشور اروپایی، ۱۸ کشور آفریقایی، ۲۸ کشور آسیایی و ۱۴ کشور آمریکای لاتین در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.

امروز ۲۹ دی، ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ وزن کشی مسابقات برگزار می شود.

فردا سی ام دی ماه، از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ مسابقات تیمی زورخانه ای و سنگ گیری روی تشک و ساعت ۱۶ تا ۱۷ هم مسابقات تیمی هنرهای فردی و سکو برگزار می شود.
اول بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ مسابقات مهارت های فردی و کشتی پهلوانی و ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۲۰ هم مسابقات کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و سکوی مهارت های فردی برگزار خواهد شد.

روز دوم بهمن ماه نیز ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ مسابقات کشتی پهلوانی و ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ فینال کشتی و مراسم اختتامیه و سکوی کشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.