کد خبر : 60091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
-

از سوی فرزندان شاهد؛

مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا افتتاح می‌شود

مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا افتتاح می‌شود
آیین افتتاح مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا با حضور برخی از مسئولان بازیگران، ورزشکاران، خیرین و نیکوکاران برگزار می‌شود.‌

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس؛ در آستانه سیزدهم رجب ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و به همت فرزندان شهدا، مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا با حضور مسئولین و برخی دستگاه ها از جمله کمیته امداد، ارتش، ناجا، و سخنرانی مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز به کار می کند.

در این برنامه که بسیاری از ورزشکاران و بازیگران حاضر خواهند شد، به نیت هر شهید سرافراز میهن، افراد خیر و نیکوکار سرپرستی و زعامت یک کودک یتیم ایلام را عهده‌دار شوند.

در گام‌ نخست و پایلوت کودکان یتیم استان ایلام در نظر گرفته شده است و در گام های بعدی سایر استان‌های کشور مد نظر خواهند بود. و از خدمات مرکزی نیکوکاری یادگاران شهدا به همت نیکوکاران برخوردار می‌شوند.

در بخشی از دعوت نامه افتتاحیه رونمایی از مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا که چهارشنبه صبح در تالار حوزه هنری برگزار خواهد شد آمده است: قلب شهدا به عشق فرزندان این مرز و بوم می تپید، ما نیز به رسم مهرورزی پدران آسمانی‌مان در این راه گام برداشتیم.

 

بنابراین گزارش؛ این مراسم با حضور خیرین و مسوولان بصورت محدود وبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه هفته جاری ششم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۳۴

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.