کد خبر : 24878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
-

مرز باشماق هم بازگشایی شد

مرز باشماق هم بازگشایی شد
مدیرکل گمرک باشماق مریوان از بازگشایی مرز رسمی باشماق خبر داد و گفت: در این مرز همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در امر صادرات و واردات رعایت‌ می‌شود.

به گزارش سورپرس، فرید حق‌پناه، مدیر کل گمرک باشماق مریوان در گفت‌وگویی خبری، از بازگشایی مرز رسمی باشماق خبر داد و اظهار داشت: مبادلات تجاری فی مابین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق از ساعت ۲۴ دیشب از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعاملات خوبی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق برقرار است، افزود: دو کشور ایران و عراق دارای تعاملات ارزشمندی در بخش‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستند و مشترکات دو ملت، بستر مناسبی را برای ارتقای این ارتباطات فراهم کرده است.

مدیرکل گمرک باشماق مریوان با بیان اینکه هم‌اکنون نشست مشترک بین سران عراقی و ایرانی پیرامون هماهنگی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مرز باشماق در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این مرز همه دستورالعمل‌های بهداشتی در امر صادرات و واردات رعایت‌ می‌شود.

گفتنی است؛ مرز رسمی باشماق از ۷۲ ساعت گذشته به‌دلیل اعمال پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت‌های تجاری، بنا به درخواست طرف عراقی تعطیل شده بود.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.