کد خبر : 10510
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۳۸
-

مرد هندی با تمارض به مرگ از دست ببر گریخت

مرد هندی با تمارض به مرگ از دست ببر گریخت

مرد هندوستانی در حالی که طعمه ببر غول پیکر شده بود با تمارض به مرگ توانست از این حادثه‌ وحشتناک جان سالم بدر ببرد.

به گزارش سورپرس، مرد هندوستانی که طعمه ببر شده بود به شکلی معجزه آسا از این حادثه جان سالم به در برد. این مرد در آخرین لحظه و در شگردی عجیب با زدن خود به مردگی توانست جان خود را نجات دهد. در حالی که ببر تصور می‌کرد طعمه اش مرده باشد از خوردن او صرف نظر کرد.

کاسوان با کپشن ” آیا می‌خواهید ببینید چطور در صورت مواجهه با یک ببر فرار کنید؟ این ببر توسط جمعیت زیادی فراری شده بود. خوشبختانه سرانجام این حادثه هم برای این مرد و هم برای ببر خوشایند بود” این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدئو در حالی که این مرد روی زمین افتاده ببر غول پیکر در بالای سر او دیده می‌شود. در این ویدئو صدای افراد محلی که از محلی مشرف به محل حادثه نظاره گر این صحنه هستند شنیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان محل را ترک کرده و این مرد به شکلی معجزه آسا از مرگ می‌گریزد. این حادثه در ” تومسار” در منطقه بهاندرا واقع در ایالت مهاراشترا هند رخ داد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خیلی وحشتناک و ماجراجویانه‌ترین تجربه برای این مرد بود. من مطمئنم او در آن لحظه با کمک گرفتن از فکر خود، خونسردی اش را حفظ کرد و نفس خودش را حبس کرد تا نشان دهد مرده است. برای ببر نیز _ خدا بسیار بزرگ است که این حیوان در آن لحظه از هوش زیاد خود استفاده نکرد

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.