کد خبر : 120481
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
-

جام جهانی قطر ۲۰۲۲؛

مراکش ترمز بلژیک مدعی را کشید/ شکست تیم دوم رنکینگ فیفا

مراکش ترمز بلژیک مدعی را کشید/ شکست تیم دوم رنکینگ فیفا
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خورد تا صعودش به مرحله بعد پیچیده شود.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام بازی‌های گروه E و F پیگیری شد. در گروه F، تیم‌های ملی مراکش و بلژیک به مصاف هم رفتند که در نهایت مراکش با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه الثمامه و با قضاوت «سزار راموس» مکزیکی آغاز شد و «عبدالحمید صبیری» (۷۳) و «زکریا ابوخلال» (۲+۹۰) برای مراکش گلزنی کردند.
مراکش در دقیقه ۲+۴۵ نیمه نخست هم موفق شده بود دروازه بلژیک را باز کند اما بعد از بازبینی این صحنه در VAR، گل مراکشی‌ها به خاطر آفساید مردود اعلام شد.


گل نیمه نخست مراکش که مردود شد

در نهایت نماینده قاره آفریقا در دقیقه ۷۳ روی ضربه کاشته صبیری که در دقیقه ۶۸ وارد زمین شده بود، به گل رسید. البته نباید از اشتباه «کورتوا» دروازه بان بلژیک در زاویه بندی و دریافت این گل هم گذشت.
در ادامه در حالی که بلژیک برای به ثمر رساندن گل تساوی در تلاش بود، مراکشی‌ها در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده توسط دیگر بازیکن تعویضی خود یعنی زکریا ابوخلال به گل دوم رسید تا تیر خلاصی بر تیم دوم رنکینگ فیفا بزند.


لحظه ورود ضربه صبیری به دروازه بلژیک

مراکشی‌ها که در بازی نخست خود در این جام برابر کرواسی به نتیجه تساوی بدون گل رسیده بودند، با برد امروز ۴ امتیازی شدند تا حالا و پیش از بازی کرواسی – کانادا (از ساعت ۱۹:۳۰ امروز) صدرنشین جدول گروه F باشند.
بلژیک هم که در بازی اول برابر کانادا پیروز شده بود، سه امتیازی باقی ماند تا کار این تیم برای صعود به مرحله حذفی، به بازی آخر برابر کرواسی کشیده بشود.

سجده شکر بازیکنان مراکش بعد از گلزنی به بلژیک

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.