کد خبر : 17994
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
-

مدیرعامل جدید استقلال از کجا آمد/ سخت‌ترین دوران مدیریت سعادتمند

مدیرعامل جدید استقلال از کجا آمد/ سخت‌ترین دوران مدیریت سعادتمند
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در حالی مسئولیت این باشگاه را پذیرفت که سابقه مدیریت در بخش‌های مختلف ورزش را دارد.

به گزارش سورپرس؛ پس از کش و قوس‌های فراوان احمد سعادتمند به طور رسمی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد تا تا این باشگاه پس از ماه‌ها دارای یک مدیرعامل باشد.

سعادتمند و استقلال با هم بیگانه نیستند چرا که وی پیش از این به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال در این باشگاه حضور داشت اما پس از آنکه نتوانست اهداف و تفکرات خودش را در این باشگاه پیاده کند که این ناشی از عدم هماهنگی مدیرعامل وقت و رئیس هیئت مدیره بود، از این سمت استعفا داد. سعادتمند بعد از استعفا هرگز در مورد استقلال مصاحبه‌ای نداشت مگر در راستای حمایت از این تیم و استراماچونی.

سعادتمند امروز با ابلاغ حکم از سوی وزارت ورزش رسماً بر کرسی مدیریت این باشگاه بزرگ نشست تا فرصت مناسبی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌هایی داشته باشد که پیش از این مجال اجرایی کردن آن را نداشت.

احمد سعادتمند که اصالتاً اهل نوشهر است و خانواده او در این دیار به فوتبالی و استقلالی بودن شهرت دارد و بنا به گفته برخی از پیشکسوتان استقلال منزل پدری وی در گذشته محل اسکان آبی پوشان در سفر به شمال کشور بوده است.

وی به عنوان بازیکن فوتبال در مقطعی عضو تیم‌های استقلال، پاس، حمل ونقل، نوجوانان و جوانان مازندران و عضو تیم ملی جوانان ایران بوده است. وی دارای دکترای مدیریت ورزش و مدیریت استراتژیک است و مدیر کل ستادی و از کارشناسان خبره وزارت ورزش محسوب می‌شود و حالا در شرایطی مدیرعامل استقلال شده است که این تیم یکی از سخت‌ترین دوران خود به لحاظ شرایط مالی خودش را در چند سال اخیر تجربه می‌کند و هواداران این تیم منتظرند تا ببینند این مدیر با تجربه ورزش کشور با چه تدبیر و پشتوانه‌ای به باشگاه پر طرفدار استقلال آمده است.

او پیش از این تجربه حضور در باشگاه نساجی مازندران به عنوان مدیرعامل و همچنین سرپرستی فدراسیون‌های اسکی و تنیس روی میز را داشته است.

مدیر جدید آبی‌های پایتخت قبل از حضور در استقلال ۲ فصل را به عنوان مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در والیبال حضور داشت و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر و همچنین قهرمان باشگاه‌های آسیا شود و در جام باشگاه‌های جهان نیز نتایج نسبتاً خوبی کسب کند.

سعادتمند که به عنوان مدیرکل استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش مشغول به کار است حالا پستی را قبول کرده که به اندازه تمام کارنامه مدیریتی و کاری خود در ورزش با چالش روبروخواهد بود و قطعاً با شرایط مالی سختی که در پیش دارد می‌تواند یکی از سخت‌ترین دوره‌های مدیریتی کاری وی باشد.

حال باید منتظر بود تا ببینیم آیا احمد سعادتمند که به تازگی برادر بزرگ‌تر خود را از دست داده است می‌تواند دوره موفقی را در نقش مدیرعامل در استقلال تجربه کند یا خیر.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.