کد خبر : 120457
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
-

مدیران بر اساس توان کارشناسی تغییر کنند

مدیران بر اساس توان کارشناسی تغییر کنند
مسئولان فرهنگي بايد بگويند که چقدر توانسته‌اند هنرمندان را از اين فضاي دو قطبي خارج کنند و از آنها به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي استفاده کنند.
پایگاه خبری سورپرس: احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در یادداشتی اظهار داشت: دولت در حوزه‌های مختلف باید به وعده‌های خود عمل کند و به نظر می‌رسد که نخستین حوزه‌ای که خود رئیس‌جمهور و دولتمردان نیز چه در دوران تبلیغات انتخاباتی و چه پس از آن در یک سال و نیم گذشته در دولت بسیار بدان تاکید داشتند بحث اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم بوده است.
لذا رسیدگی به این مساله می‌تواند تا حدی در جامعه ایجاد رضایت کند. البته در ادامه دولت‌ باید به سایر بخش‌ها و حوزه‌ها از جمله به بخش فرهنگ نیز رسیدگی و عنایت بیشتری داشته باشد. اینکه اکنون مجموعه‌‌ای از هنرمندان در یک دو قطبی قرار گرفته‌اند و اکثر آنها به نوعی واکنش‌های دیگری غیر از آنچه مرسوم و مورد قبول است دارند و شاهد اخباری در خصوص بازداشت و برخورد با هنرمندان هستیم.
مسئولان فرهنگی باید بگویند که چقدر توانسته‌اند هنرمندان را از این فضای دو قطبی خارج کنند و از آنها به عنوان سرمایه‌های اجتماعی استفاده کنند. هنرمندانی که ظرفیت‌شان مورد احترام مردم است و این ظرفیت را دارند که اگر در کشور آتشی به‌پا شده همچون آبی بر آتش باشند.
فرارو | احمد مازنی: این مجلس محصول حوادث آبان ماه است
به نظر می‌رسد در بخش‌های مختلف فرهنگی دچار مشکل هستیم و پس از مسائل معیشتی و اقتصادی باید مسائل فرهنگی را در اولویت قرار دهیم. البته در مورد تغییرات اقتصادی در دولت نیز این نکته قابل ذکر است که وزیر و مجموعه‌ای باید روی کار بیایند که واقعا برنامه‌ای به عنوان یک بسته اقتصادی و معیشتی داشته باشند که در یک ظرف زمانی معین کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت افقی را تعریف کنند و مثل همه دنیا اگر نتوانستند به وظیفه خود عمل کنند رویکرد دیگری پیش بگیرند و اصلاحات و تغییرات بیشتری اعمال کنند.
امروز بخش مسکن بخش فشلی است و معلوم است که صرفا یک سری حرکت‌های روبنایی انجام می‌شود. در دولت احمدی‌نژاد درآمد هنگفت نفت بود که با پول‌پاشی بخشی از مشکل را حل می‌کردند؛ اما این دولت پول هم ندارد که بخواهد با پول پاشی مشکل را حل کند. لذا در بخش مسکن وعده‌هایی که داده شده محقق نشده است.
البته در بخش اقتصاد؛ یعنی وزارت اقتصاد، تعاون و کار، مسکن معاونت اقتصادی، وزارت صنعت و به‌طور مشخص تیم اقتصادی و حوزه ورزش و اجتماعی هم مهم است که باید تغییراتی رو به جلو و رو به بهبود در آن انجام شود.
همه اینها مستلزم این است که وزرا و مقامات فقط بر اساس توان کارشناسی، هماهنگی و بر اساس مهارت حل مشکل تغییر کنند و بتوانند بخشی از نیازهای مردم را پاسخ بدهند.
انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.