کد خبر : 39410
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
-

مددی: مسئولیت سنگینی به من سپرده شده/ اولویت‌ها را مشخص کردم

مددی: مسئولیت سنگینی به من سپرده شده/ اولویت‌ها را مشخص کردم
سرپرست جدید باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند از پس مسئولیت سنگینی که به وی سپرده شده است برآید.

به گزارش سورپرس؛ احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص برنامه‌هایش گفت: با توجه به مسئولیت سنگین سپرده شده به من، بنده اولویت‌هایی برای خودم ترسیم کرده‌ام. نخست تلاش در جهت تکمیل فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه که ان‌شاءالله بتوانیم آن را کسب کنیم. در ادامه برنامه ریزی در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه به بستانکاران داخلی و خارجی و در ادامه پیگیری ویژه در جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هدف من است.

وی افزود: تعیین سرمربی و کادر فنی در اسرع وقت و با هماهنگی هیئت مدیره باشگاه و اقدام لازم در راستای تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تیم فوتبال استقلال هم در دستور کار بنده قرار دارد و ان‌شاءالله بتوانم در مدت حضورم، کاری کنم تا دل هواداران شاد شود و استقلال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال، با تصویب هیأت مدیره این باشگاه، احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

پیش از این مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال به فعالیت مشغول بود.

مددی سابقه فعالیت به عنوان قائم مقام باشگاه پیکان، معاون باشگاه سایپا، عضو هیأت رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون دوومیدانی از سال ۹۰ تا ۹۵، عضو هیأت رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون پزشکی ورزشی از سال ۹۵ تا ۹۸، مدیر بین الملل فدراسیون وزنه‌برداری به مدت ۲ سال و … را هم در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.