کد خبر : 10941
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
-

مجیدی: مصدومیت شیخ جدی نیست

مجیدی: مصدومیت شیخ جدی نیست
مجیدی گفت: به خاطر سرماخوردگی که غفوری داشت به وی استراحت دادیم. در مورد دیاباته هم باید بگویم که مصدومیت او خیلی جدی نیست.

به گزارش سورپرس،  سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: از قبل می دانستیم که بازی سختی را برابر یک تیم خوب در پیش داریم.

آخرین دیدار از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. ارسلان مطهری(۳۵) و مهدی قائدی(۵۱) برای استقلال و آرمان قاسمی(۲۱) برای نفت گل زدند.

فرهاد مجیدی پس از این پیروزی گفت: بازی بسیار سختی بود. به بچه ها هم گفته بودم که آقای تارتار بسیار تیم خوبی درست کرده اند که بسیار منسجم هستند. ما تیم خیلی خوبی را بردیم. از همه بازیکنان تشکر می کنم که با وجود خستگی این بازی را بردند. شرایط بازی پلی آف با پرواز های پیاپی همراه بود. خیلی عالی بودند که از همه ممنون هستم.

وی ادامه داد: به خاطر سرماخوردگی که غفوری داشت به وی استراحت دادیم. در مورد دیاباته هم باید بگویم که مصدومیت او خیلی جدی نیست.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.