کد خبر : 31155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
-

متقاضیان وام ودیعه از امروز براساس کدملی ثبت نام را تکمیل کنند

متقاضیان وام ودیعه از امروز براساس کدملی ثبت نام را تکمیل کنند
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از امروز براساس شماره سمت راست کدملی خود باید با مراجعه به وبسایت این وزارتخانه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سورپرس؛‌ معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای جزئیات و نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد.

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو ثبت نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی، از ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۴ مرداد) طی روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است؛ ۱۵ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است؛ ۱۶ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است؛ ۱۷ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است؛ ۱۸ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است؛ و ۲۰ مرداد، کلیه متقاضیان جامانده نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.