کد خبر : 39471
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
-

ماجراجوی عاشق حیات وحش که نیش‌های دردناک را دوست دارد!

ماجراجوی عاشق حیات وحش که نیش‌های دردناک را دوست دارد!
نفسی عمیق می‌کشد، در حالی که دست چپش را دراز می‌کند دست هایش می‌لرزند و دست دیگرش را به سختی قلاب کرده است؛ سپس بسیار آرام و رو به دوربین می گوید: «من کایوتی پترسون هستم و می خواهم وارد منطقه نیش شوم».  

به گزارش سورپرس؛ لحظاتی بعد او صحبت هایش را ثابت کرده و یک حشره غول پیکر را روی دست عریانش فشار می دهد تا او را نیش زده و زهرش را وارد بدنش کند. در ادامه او در حالی که از درد به خود می پیچد، این طرف و آن طرف رفته و در نهایت دراز می کشد و همچنان به خود می پیچد. در ادامه او دستش را که در نتیجه زهر حشره به شدت متورم شده به دوربین نشان می دهد.

کایوتی پترسون تاکنون ده ها ویدیو اینچنینی ساخته که در آن ها خود را در معرض نیش برخی از خطرناک ترین گونه های حیات وحش قرار می دهد، شبیه آن کاری که کروکودیل داندی برای کسب درآمد انجام می داد. و البته این ماجراجویی خطرناک برای کایوتی پترسون بدون درآمد نیز نبوده است. تلاش جهانی او برای پیدا کردن چیزی که خود آن را «پادشاه نیش» و «هیولای نیش زن ها» (عنوان دو کتاب از او) می نامد باعث شده که این مرد شیفته حیات وحش و فیلمساز به موفقیتی باور نکردنی در شبکه های اجتماعی و اینترنت دست یابد اگر چه هسته اصلی طرفداران او را کودکان تشکیل می دهند. ویدیوهای او ترسناک هستند اما بدون شک میلیون ها نفر را به خود جلب می کنند.

این طرفداران او را در تلاش برای پیدا کردن یک جانور سمی دیگر در طبیعت وحشی دنبال می کنند که در ادامه دست او را به آرامی نیش می زند، سپس از درد به خود می پیچد و احساس دردی که دارد را تشریح می کند. در ادامه حشره مذکور بدون اینکه آسیبی به او برسد به طبیعت بازگردانده می شود. کانال کایوتی پترسون در یوتیوب با نام Brave Wilderness  بیش از ۳.۶ میلیارد بازدید از زمان شروع به کارش در سال ۲۰۱۴ دریافت کرده و اکنون ۱۷.۷ میلیون مشترک دارد. بر اساس برآوردها وی ماهیانه به خاطر تبلیغات خود در این پلتفرم اجتماعی بیش از ۲۹۴,۰۰۰ دلار درآمد دارد.

او توسط یک مورچه گلوله ای نیش زده می شود. تجربه هولناکی که در آن این مورچه سمی و خطرناک یک اینچی سم فلج کننده عصبی خود را وارد بدن کرده که گفته می شود ۳۰ بار دردناک تر از گزش با نیش زنبور است- بیش از ۵۷ میلیون بار دیده شده است. این همه تماشا جای تعجب ندارد وقتی بدانید که این درد به مدت ۲۴ ساعت ادامه دارد و قربانی که همان کایوتی پترسون است ساعات طولانی در جنگلی بارانی به پشت افتاده، زانوهایش را از درد در سینه جمع کرده و دندان هایش را به هم می فشارد. ویدیویی دیگر که پترسون توسط یک زنبور رتیل خوار عقابی نیش زده می شود، بیش از ۵۶ میلیون بازدید داشته است.

زهر مرگبار این زنبور غول پیکر رتیل ها را فلج کرده و بدنبال فلج شدن طعمه، زنبور قاتل جنازه او را به لانه اش باز می گرداند. در ادامه زنبور در درون بدن قربانی تخم گذاری می کرد و بعد از باز شدن تخم ها، لارو او از گوشت تازه رتیل که در واقع هنوز زنده اما فلج است تغذیه می کند. پترسون اخیراً اعلام کرده که دیگر نمی خواهد ویدیوهای نیش زده شدن توسط حشرات سمی تهیه کند و ماه جاری نیز ویدیویی منتشر کرده که می گوید آخرین ویدیو او با این مضمون خواهد بود، ویدیویی که در آن با یک زنبور به نام زنبور قاتل زنجره روبرو می شود و می گوید که هدفش از این کار نشان دادن اشتباه گرفتن این زنبور نسبتاً کم خطر با زنبور غول پیکر و بسیار سمی آسیایی است. او قبلاً توسط زنبور آسیایی در سفرش به ژاپن نیش زده شد.

بعد از اینکه زنبور دو اینچی او را نیش زد چنین گفت :«اوه مرد، موجی از سرگیجه که خیلی سریع اتفاق افتاد. اوه، درد در حال بدتر شدنه! دردی که واقعاً داره شدید می شه! دستم کاملاً قفل شده و سرجاش گیر کرده». در ادامه دوربین دست او را نشان می دهد که متورم شده و تقریباً دو برابر حالت معمولی است . کایوتی پترسون اما می گوید دردناک ترین نیش مربوط به زنبور اعدام کننده است که می توند تا ۱.۳ اینچ طول داشته و تنها در آمریکای مرکزی و جنوبی دیده شده و به ندرت تهاجمی است. درد ناشی از گزش این حشره چنان زیاد بود که کایوتی به پشت دراز کشیده و به سختی نفس می کشید، طوری که یکی از تیم همراهش از او سوال کرد نیاز به کمک دارد یا خیر. در ادامه پترسون دستور خاموش کردن دوربین را می دهد.

دست او تا روزها متورم بود و شش هفته تمام درد داشت و در نهایت جای نیش برای همیشه روی دست او باقی ماند. کایوتی پترسون که می گوید آستانه تحمل بالایی دارد خود را در برابر بسیاری از انسان ها کم تحمل تر می داند، برای مثال بومیان آمازون که در یک مراسم آغاز دوره بزرگسالی، مردان مجبورند دسکتش های چوبی خاصی پر از مورچه های گلوله ای را هر بار ۱۰ دقیقه در دست داشته باشند. اگر چه کایوتی پترسون را نمی تواند در حد سر دیوید آتنبرو دانست اما می گوید که هدفش از این ویدیوهایی پرطرفدار بیشتر آموزش است تا سرگرمی و کسب درآمد.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.