کد خبر : 94026
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
-

لژیونر والیبال بانوان ایران در پورتو: اهل تسلیم شدن نیستم

لژیونر والیبال بانوان ایران در پورتو: اهل تسلیم شدن نیستم
زهرا مغانی درباره حضور در تیم پورتو و اهداف خود در این فصل صحبت کرد.

به گزارش سورپرس و به نقل از اسپورتال، زهرا مغانی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه پیکان با قراردادی رسمی به تیم پورتو پرتغال پیوست. از او به عنوان یکی از پدیده های آینده والیبال ایران و حتی آسیا یاد می شود.

مغانی درباره حضور در تیم پورتو گفت: خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که در این تیم هستم. حضور در این باشگاه که بزرگ و حرفه ای است شانس بزرگی برای من است و تجربه خیلی خوبی برای من خواهد بود. پاسور بودن پست حساسی در والیبال است و من را کمی هیجان زده می کند ولی من آدمی نیستم که بترسم و تسلیم شوم و تمام تلاش خود را برای درخشش در اینجا به کار خواهم گرفت.

اود دامه داد: پورتو شهر زیبا و بزرگی است و خیلی خوشحالم که اینجا را می بینم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم بیشترین برد را اینجا به دست بیاورم. خیلی تلاش کردم که به اینجا برسم و قول می دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بگیرم.

لژیونر والیبال بانوان ایران در پورتو: اهل تسلیم شدن نیستم

همچنین سمیرا ایمانی فولادی والیبالیست سال‌های گذشته که در تیم ملی ایران نیز مربیگری کرده است اکنون در کادر تیم پورتو است. او نیز درباره حضور در این تیم گفت: پورتو باشگاه بزرگ و حرفه ای در پرتغال است و خوشحال هستم که اینجا هستیم. به واسطه حضور طارمی در تیم فوتبال پورتو، این باشگاه هواداران زیادی در ایران دارد و خیلی ها پورتو را دنبال می کنند. امسال تلاش می کنیم بیشترین امتیاز و پیروزی را در بازیهای خودمان به دست بیاوریم.

انتهای پیام/۱۰۱

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.