کد خبر : 2893
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۲
-

لغو جام‌جهانی و فرصتی که از دست رفت/ آغاز اردو بعد از جام تختی

لغو جام‌جهانی و فرصتی که از دست رفت/ آغاز اردو بعد از جام تختی
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است جام جهانی خوبی بود تا فرنگی‌کاران ایران با حضور در این میدان محک بخورند.

به گزارش سورپرس؛ حسام الدین جعفری با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی و برنامه های کادر فنی برای رویدادهای پیش گفت: پس از لغو جام جهانی تهران و پایان اردوی تیم ملی، کادر فنی به اردونشینان مرخصی داد تا به شهرهای خود بازگردند و خودشان را برای میادین پیش رو مهیا کنند. البته این فرنگی‌کاران در مدت زمان تعطیلی اردوی تیم ملی هم با کادر فنی در ارتباط خواهند بود تا زمانی که دوباره به اردوی تیم ملی بازگردند.

وی تصریح کرد: چندین میدان داخلی بین المللی را پیش رو داریم که فرنگی کاران برای حضور در این مسابقات باید تمرینات خود را ادامه دهند. ما رقابتهای انتخابی جام تختی در تهران، مسابقات جام باشگاه های جهان در بجنورد و همچنین پیکارهای جام تختی در شیراز را پیش رو داریم. به همین دلیل فعلا شرایط برگزاری اردو در طول این مسابقات فراهم و منطقی نیست.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: با توجه به این موضوع طبق برنامه ریزی های انجام شده، اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی برگزار خواهد شد. کشتی ایران سال سخت و پر فراز و نشیبی را پیش رو دارد و باید در مدت باقیمانده تا المپیک اهداف بزرگی را دنبال کند.

جعفری در پاسخ به این سوال که لغو جام جهانی تهران چه تاثیری در روند برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی داشت، گفت: طبیعتا برگزاری این رقابتها و حضور فرنگی کاران ما در این مصاف بین المللی می توانست بسیار مثمرثمر باشد. به ویژه آنکه ایران در گروهی از بهترین تیمهای جام جهانی قرار داشت و می توانست در برابر فرنگی کاران روسیه، کوبا و قزاقستان صف آرایی کند. به هر حال این فرصت از دست رفت که در صورت عدم لغو جام جهانی می توانستیم نفرات مورد نظر کادر فنی را در مصاف با رقبای خارجی محک بزنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است ما طبق برنامه پیش خواهیم رفت تا بتوانیم در وهله اول سه سهمیه باقیمانده المپیک را کسب کنیم و سپس در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به بهترین شکل ممکن ظاهر شویم. البته تمام این مسایل به نحوه اجرایی شدن برنامه ها و خواسته های کادر فنی و همچنین حمایت های متولیان ورزش کشورمان بستگی دارد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.