کد خبر : 3981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

لشکرکشی مسئولان ورزش به تمرین تیم «ناامید»/ حمایت‌ها «حرف» است!

لشکرکشی مسئولان ورزش به تمرین تیم «ناامید»/ حمایت‌ها «حرف» است!
آخرین تمرین تیم فوتبال امید در حالی برگزار شد که بسیاری از پیشکسوتان و مسئولان ورزش در محل تمرین حاضر شدند اما این تیم همچنان دغدغه در اختیار گرفتن بازیکنان مد نظرش را دارد!

به گزارش سورپرس؛ تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو آماده می کند از روز شنبه تمریناتش را درحالی پیگیری کرد که برخی تیم‌ها حاضر نشدند بازیکنانشان را در اختیار این تیم قرار دهند.

اردوی این تیم درحالی امروز دوشنبه به پایان رسید که برخی بازیکنان تاثیرگذار در تیم استیلی فقط یک جلسه تمرین کردند. با این حال امروز تعداد زیادی از پیشکسوتان و مسئولان ورزش به محل تمرین این تیم لشکرکشی کردند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزش ایران المپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش، علی پروین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جواد زرینچه و … از جمله مسئولان و پیشکسوتان حاضر در اردوی تیم امید بودند.

مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال در شرایطی برای حمایت از تیم امید به محل تمرین این تیم آمدند که همگی آنها نتوانستند مشکل بین باشگاه ها و تیم امید برای در اختیار قراردادن بازیکنان را حل کنند.

اگر این مسئولان نتوانند موانع موجود بر سر راه تیم امید را مرتفع کنند،  این تیم حمایت در حد «حرف» را می خواهد چکار؟ این حمایت ها چه مشکلی از تیم امید حل می کند؟ آیا تیم امید برای موفقیت و رسیدن به المپیک به بازیهای تدارکاتی و بازیکنان تاثیرگذار نیاز دارد یا حضور مسئولان پرتعداد در محل تمرین؟

مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اگر می خواهند این تیم به المپیک برود باید به فکر حل مسائل فنی این تیم باشند که حرف اول را در زمین می زند نه اینکه به محل تمرین بروند و با حرف هایشان امیدواری بی مورد ایجاد کنند.

تیمی که چند روز گذشته تمرین کرد بیشتر از آنکه تیم امید ایران باشد تیم «ناامید» بود چرا که نه بازیکنانش کامل بودند و نه حریفان تدارکاتی خوبی در پیش دارد. با این شرایط عملا نمی توان به این تیم هم امیدوار بود. فوتبال شوخی بردار نیست و با خاطره تعریف کردن وزیر ورزش هم به المپیک صعود نمی کند!

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.