کد خبر : 32233
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
-

معاون سازمان برنامه و بودجه:

لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه می‌شود

لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه می‌شود
معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ در چارچوب اصلاح ساختار بودجه در دولت تدوین و به مجلس می‌رود.

به گزارش سورپرس به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدحمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به جلساتی که با رئیس مجلس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در رابطه با اصلاح ساختار بودجه داشته است، گفت: سازمان برنامه و بودجه، «برنامه اصلاح ساختاری بودجه» را در موعد مقرر تهیه و به جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه داد.

وی افزود: همزمان با آغاز به کار مجلس یازدهم نیز این برنامه در چها ر محور، ۹ بسته و ۶۵ پروژه تقدیم نمایندگان محترم مجلس شد. همچنین جلسات مستمری بین سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان در دفتر قالیباف ریاست مجلس به منظور تشریح این برنامه تشکیل شد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه، حسب تخصصشان و پیرو دریافت حکمی از سوی نوبخت مکلف به حضور در جلسات مجلس و تشریح و پیشبرد برنامه اصلاح ساختار اقتصادی شدند؛ ادامه داد: جلساتی فی مابین این مدیران سازمان و نمایندگان در کمیسیون برنامه و بودجه مستمرا برگزار شده و سازمان برنامه و بودجه نهایت همکاری را برای تبدیل این برنامه‌ها به قانون به عمل خواهد آورد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تکذیب این ادعا که دولت لایحه‌ای برای اصلاح ساختار بودجه به مجلس نمی‌فرستد، تاکید کرد: این برنامه پیش از این به مجلس ارائه شده و چنین توافقی نه از جانب رئیس سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و نه از جانب مدیران سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان مجلس.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تصویب برنامه پیشنهادی مذکور به مجلس، لایحه بودجه ۱۴۰۰ در چارچوب آن در دولت تدوین و به تصویب مجلس برسد.

پیش از این نیز نوبخت در گفت و گوی مجازی خود با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، از آمادگی سازمان برنامه و بودجه کشور برای ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ در چارچوب برنامه اصلاح ساختار بودجه سخن گفته بود.

لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه می شود

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.