کد خبر : 45434
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
-

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دولت تایید شد

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دولت تایید شد
امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دولت مطرح شد و بعد از بحث و بررسی مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سورپرس؛ سیاوش ستارسیان؛ محمدباقرنوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دولت مطرح شد و بعد از بحث و بررسی مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد که ما از شنبه کار تبصره‌ها را هم آغاز کنیم و قبل از ۱۵ آذر ماه به مجلس تقدیم کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: این نگرانی را مجلس داشت که این طرحشان به تایید و تصویب نرسد، چون ما مذاکراتی با مجلس داشتیم در این لایحه تلاش شد که آن محورهای قابل اجرا از اصلاح ساختار در بودجه سال ۱۴۰۰ گنجانده شود؛ احیاناً اگر موردی نیز باقی مانده است، در اختیار نمایندگان مجلس است که می‌توانند در فرآیند بحث و بررسی اصلاح ساختار را اعمال کنند؛ بنابراین از این جهت هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی در خصوص حمایت های معیشتی نیز گفت: با توجه به محدودیت‌های شدیدی که از شنبه اجرا می‌شود و قطعاً به بخشی از خانوارها آسیب می‌رساند و نیمی از نمایندگان به دنبال این بودند که از نظر معیشتی به این خانوارها کمک شود، این طرح ما برای چهار ماه آینده است.

نوبخت ادامه داد: اگر هم که قصد داشته باشند این طرح را در سال آینده نیز ادامه دهند، می‌توانند در بودجه پیش‌بینی کنند؛ بنابراین این دو مشغله‌ای که نمایندگان مجلس داشتند، خوشبختانه در این اقدام ما گنجانده شده است.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.