کد خبر : 32901
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
-

قهرمان پارالمپیک: باربری کسب و کار من است

قهرمان پارالمپیک: باربری کسب و کار من است
دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس F۴۲ می‌گوید: برای امرار معاش مجبور است باربری کند.

به گزارش سورپرس، سجاد محمدیان، قهرمان پارالمپیک در رشته ی پرتاب وزنه در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان زمان مسابقه رکوردگیری تیم ملی برای پارالمپیک توکیو را اواخر شهریور ماه اعلام کرده بود که این زمان به‌علت انتقادهای بحق چندین ورزشکار و مربی به تعویق افتاد.

وی که خودش نیز یکی از مخالفان انتخابی در شهریورماه بود، گفت: به علت کرونا در این مدت برخی از پرتاب‌گرها تمرین آنچنانی نداشتند و همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم با توجه به تمرین‌هایم زیر نظر دکتر مصطفی بهرامی مشکلی برای رکورد ورودی نداشتم اما به دلیل اینکه وضعیت خرم‌آباد قرمز بوده و هست، استرس ما دوچندان شده بود و چون اواخر شهریور رکوردگیری بود به اجبار باید هر روز تمرین می‌کردیم.

محمدیان تاکید کرد: الان تعویق انتخابی تصمیم خوبی بوده اما بهتر است زمان برگزاری مسابقات را هم مشخص کنند و به ۱۲، ۱۳ نفری که سهمیه گرفته‌ایم حقوق بدهند، چون کار ما همین ورزش است و درآمد دیگری نداریم.

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه برای خرید مکمل به پول نیاز داریم، اضافه کرد: علاوه بر اینکه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را از مسابقات جهانی امارات گرفته‌ام در رکوردگیری داخلی نیز ورودی را کسب کردم اما با این حال بازهم باید در رکوردگیری جدید شرکت کنم و انتظار دارم حقوق ماهیانه که قبل از شیوع کرونا می‌گرفتم را دوباره پرداخت کنند.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا که الان برای امرار معاش و هزینه‌های ورزش چکار می‌کند؟ گفت: روزانه تمرین دارم و پنج‌شنبه و جمعه‌ هر هفته به باربری مشغول هستم و کالاهای داخلی را با خودرو جابجا می‌کنم، من زن و بچه دارم و مجبورم برای تامین مایحتاج زندگی این کار خطرناک را انجام دهم و به جاده بزنم.

محمدیان تصریح کرد: از بیکاری و بدبختی است که این کار را انجام می‌دهم و اگر از لحاظ مالی تامین باشم، فقط روی ورزش و ارتقای رکورد تمرکز می‌کنم.

دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی گفت: برخی مسئولان استانی برای اشتغال من قول‌هایی داده‌اند که اگر عملی شود دیگر این کار را ادامه نمی‌دهم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.