کد خبر : 40725
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۲۶
-

قهرمان نیازی به قرعه خوب ندارد/ پرسپولیس توان قهرمانی را دارد

قهرمان نیازی به قرعه خوب ندارد/ پرسپولیس توان قهرمانی را دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال هم جنگ قهرمانی بین چند تیم همیشه مدعی در لیگ برتر ایران خواهد بود و رسیدن به جام نیازی به قرعه مناسب در یک فصل ندارد.

به گزارش سورپرس؛ بیژن ذوالفقارنسب در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر بیستم فوتبال گفت: مسابقات فصل گذشته لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا زمان زیادی طول کشید و باعث خستگی بازیکنان و افزایش تعداد مصدومان شد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: به همین خاطر تعطیلی بین دو فصل کمتر شد و فکر می‌کنم تیم‌هایی نظیر پرسپولیس که در آسیا نیز حضور طولانی داشتند با کمبود استراحت روبرو شوند. مدعیان قهرمانی نیازی به قرعه خوب ندارند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: با این حال تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد باید برنامه ریزی جامع برای خروج از فشار بازی‌ها داشته باشد. در چند فصل اخیر نیز رقابت برای قهرمانی تنها بین چند تیم که توان خرید بازیکن داشته‌اند بوده است. امسال هم این قضیه خواهد بود و تنها چند تیم برای کسب قهرمانی خواهند جنگید.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره دربی پایتخت که در هفته هشتم برگزار خواهد شد تاکید کرد: به هر حال این بازی حساسیت‌های همیشگی خودش را داشته است. باید شرایط تیم‌ها و مربیان را در چنین بازی‌هایی در نظر گرفت.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی در لیگ برتر ایران تصریح کرد: استخوان بندی پرسپولیس حفظ شده است. خریدهای خوبی را هم انجام داده است. تیم‌هایی می‌توانند برای قهرمانی مبارزه کنند که نیمکت قوی داشته باشند. پرسپولیس هم چنین شرایطی دارد. آنچه می‌تواند به پرسپولیس ضربه اساسی بزند ساختار مدیریتی اش است. باید تکلیف این باشگاه در ابعاد مدیریتی روشن شود. متاسفانه هر کس در این جایگاه قرار می‌گیرد مورد نقد قرار می‌گیرد و گاهی هم همان آقای مدیر توانمندی این پست را ندارد. در وضعیت فعلی هم مدیر ناراضی است و هم هوادار.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.