کد خبر : 105956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۵
-

قهرمانی کهکشانی‌ها برای سی و پنجمین بار در لالیگا

قهرمانی کهکشانی‌ها برای سی و پنجمین بار در لالیگا
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست چهار بر صفر اسپانیول، بعد از ۲ سال دوباره قهرمانی لالیگا را به دست آورد و برای سی و پنجمین بار به این عنوان دست پیدا کرد.

به گزارش سورپرس؛ تیم های رئال مادرید و اسپانیول از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگجو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل چهار بر صفر به برتری رسید و در فاصله چهار هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی‌اش را مسجل کرد.

شاگردان کارلو آنچلوتی به یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشتند اما توانستند با چهار گل حریف خود یعنی اسپانیول را در هم بکوبند. کارلتو به خاطر بازی چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی، به چند بازیکن تیمش استراحت داده بود و از آنها فقط برای چند دقیقه بازی گرفت. با این خللی در پیروزی مقابل رقیب بارسلونایی به وجود نیامد.

رودریگو(۳۳ و ۴۳)، مارکو آسنسیو(۵۵) و کریم بنزما(۸۱) برای کهکشانی‌ها موفق به گلزنی شدند تا این تیم با ۸۱ امتیاز در فاصله چهار هفته تا پایان مسابقات قهرمانی‌اش را برای سی و پنجمین بار در لیگ مسجل کند. رئال بعد از یک فصل وقفه مجددا فاتح لیگ اسپانیا شد. همچنین کارلتو در پنجمین لیگ معتبر اروپایی طعم قهرمانی را چشید.

اسپانیول با این باخت ۳۹ امتیازی باقی ماند و در جایگاه سیزدهم ایستاد.

قهرمانیِ رسمی رئال مادرید در لالیگا؛ کهکشانی‌ها برای سی و پنجمین بار تاجگذاری کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.