کد خبر : 28082
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۲۳
-

قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است/ همه تیم‌های جهان افت کرده‌اند

قهرمانی لیگ برازنده پرسپولیس است/ همه تیم‌های جهان افت کرده‌اند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا تنها تیمی که لایق تکرار چهارمین قهرمانی متوالی خودر لیگ برتر، پرسپولیس است.

به گزارش سورپرس؛‌ مجتبی محرمی در خصوص شروع دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه هواداران می توانند بازی تیم های محبوب خود را دوباره ببینند اتفاق خوبی است اما واقعا همچنان نیاز است که مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و نگذاریم سلامتی افزاد تحت تاثیر قرار بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل پیکان تهران و همچنین نزدیک شدن سرخپوشان به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر افزود: تیم ها در شرایط فنی خوبی نیستند و دلیلش هم دوری چهار ماهه آنها از شرایط مسابقه است.

وی تاکید کرد: پرسپولیس برازنده قهرمانی است. این تیم می توانست بدون برگزاری باقیمانده بازی ها هم جام را بالای سر بگیرد اما گویا برخی باشگاه ها دوست داشتند لیگ شروع شود تا مساوی بگیرند یا ببازند و پرسپولیس با قدرت بیشتر و اختلاف امتیاز بالاتری قهرمان شود. پرسپولیس لایق قهرمانی است و برازند رسیدن به رکورد چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر است.

محرمی درباره کیفیت بازی های لیگ برتر در هفته گذشته تصریح کرد: افت تیم ها کاملا طبیعی است. به هر حال اکثر تیم های جهان نیز همین شرایط را دارند و نمی توان ایرادی به این وضعیت گرفت. تنها موضوعی که اهمیت دارد سلامت جسمانی بازیکنان است که باید حفظ شود. بازیکن باید بدنسازی مناسبی داشته باشد تا دچار آسیب دیدگی های طولانی مدت نشود. امیدوارم در ادامه بازی ها این موضوع لحاظ شده تا کمتر بازیکنی را دور از میادین ببینیم.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.